کد خبر 445305
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

رئیس جمهور گفت: ما ملتی هستیم که در کمال قدرت قطعنامه را پذیرفتیم و در کمال عزت، صلح و پایان جنگ را قبول کردیم.

به گزارش مشرق، روحانی امروز در جمع علما، ایثارگران، هنرمندان و برگزیدگان استان کردستان که در مجتمع امام خمینی (ره) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خرسندیم که در خدمت مردم مرزی کردستانیم ما روزهایی را می‌گذرانیم که ملت ما آثار تلاش، ایثار و فداکاری خود را مشاهده می‌کند.

وی افزود: مردم ما در طول سال‌های بعد از انقلاب فشارها و سختی‌های فراوانی را در برابر توطئه اجانب تحمل کردند اما در عین حال در همه صحنه‌ها سرافراز پایان کار را رقم زدند.

وی با اشاره به استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و روی کار آمدن مجلس خبرگان رهبری و تدوین قانون اساسی به عنوان پیروزی های ایران اسلامی بیان کرد: تدوین قانون اساسی یاسی برای دشمنان انقلاب بود که تلاش می‌کردند انقلاب استقرار پیدا نکند.

رئیس جمهور افزود: دفن شهدای شیعه و سنی در مزار شهدا علامت زیبایی است برای کسانی‌که در راستای تفرقه شیعه و سنی تلاش می‌کنند.

روحانی یادآور شد: امروز شما می‌بینید که چه مشکلاتی در منطقه ما وجود دارد و این امنیت و ثبات در کشور ایران نعمت بزرگ الهی برای ما محسوب می‌شود که باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه سخنان نماینده ولی فقیه و امام جمعه سنندج در این مراسم نمود وحدت و اتحاد برادران شیعه و سنی بود، گفت: مگر می‌شود تصور جدایی و تفرقه و اختلاف را کرد.

وی افزود: همه ما یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و صراط مستقیمی که پیش روی ماست قرآن مجید، وحی الهی و کلام پیامبر اسلام و پیروان پیامبر و همچنین اهل بیت عصمت و طهارت است که در استان کردستان و بین مردم شافعی مذهب آن را مشاهده می‌کنیم.

رئیس جمهور بیان کرد: هیچ مسلمانی نیست که به امام حسن و امام حسین(ع) عشق نورزد اینان سرور جوانان اهل بهشت هستند و هیچ کس در شان و مقام مولای ما تردیدی ندارد.

روحانی اضافه کرد: باید بدانیم که همه ما یک هدف بلند داریم و آن توسعه ایران است که باید آن‌ را در پیش بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    با توجه به مفاد توافقنامه چگونه رئیس حمهور محترم صحبت از پذیرفتن این توافق در کمال عزت و قدرت میکنند؟
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    احتمالا معنی عزت و قدرت عوض شده ما خبر نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس