هم‌اکنون سربازان وظیفه حسن ذبیح‌نژاد با 29 سال سن و چهار فرزند و سرباز وظیفه نصرالله نوع‌دوست 31 ساله با سه فرزند و یک نوه در فرماندهی انتظامی شهرستان نکا در حال خدمت مقدس سربازی هستند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: محل سکونت این سربازان کوی مهرگان این شهرستان است که با تدابیر فرمانده انتظامی مازندران این حضور تحولات مفیدی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی در این شهرک را شامل شد.

حسن فلاح خاطرنشان کرد: این سربازان از افراد زحمت‌کش این فرماندهی بودند و سرپرستی خانواده‌شان را برعهده دارند و تنها در روزهایی که به مرخصی اعزام می‌شوند از طریق حرفه کفاشی و کارگری امرار معاش می‌کنند.

سربازان عیال‌واربا 7 فرزند و یک نوه+عکس

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ادامه داد: جهت مساعدت به این سربازان هدایا و جوایزی در ایام و مناسبت‌های مختلف به خانواده‌های آنان اهدا شد و از آنان به طریق مختلف حمایت می‌شود.

سربازان متاهل و عیا‌ل‌وار مازندرانی هم در پاسخ به این سئوال که چرا در موعد مقرر به خدمت سربازی نرفتند و بعد از سا‌ل‌ها خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کردند، گفتند: با توجه به وضع مالی، متاهل بودن، سرپرستی خانواده و شرایط سخت زندگی فکر می‌کردند امکان خدمت سربازی برای‌شان متصور نیست ولی به‌دلیل موقعیت اجتماعی و انجام تکالیف قانونی به خدمت مقدس سربازی آمدند.

سربازان وظیفه حسن ذبیح‌نژاد در تاریخ 19 بهمن سال گذشته و سرباز وظیفه نصرالله نوع‌دوست در تاریخ 19 اسفند 93 خود را برای خدمت سربازی معرفی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    من 30 سال دارم هنوز زن نگرفتم
  • تیمسار ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    چطور با سی یک سال سن نوه داره ؟
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    من 32 سالمه ازدواج هم نکردم اون نوه هم داره خدایا چقدر تبعیض
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    15 سالگی بچه دار شده و پسرش هم تو 16 سالگی بچه دار شده. من 28 سالمه هنوز زن ندارم سربازی هم نررفتم . اصلا به نوه فکر هم نمی کنم
  • رضا نعمتی ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    من متولد 62 و 32 ساله هستم.دخترم 13 سالش هست.اگه 2 ، 3 سال زودتر جنبیده بودم الان نوه داشتم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس