کد خبر 445010
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دستور کار هفته جاری این کمیسیون گفت: کمیسیون در خصوص اداره سازمان صداوسیما طرحی ارائه کرده که با حضور رئیس و مسئولان رسانه ملی بررسی می شود.

به گزارش مشرق، سید علی طاهری با اشاره به دستور کار این هفته کمیسیون فرهنگی گفت: محمد سرافراز در جلسه روز یکشنبه (4 مرداد) در کمیسیون فرهنگی حضور خواهد یافت تا پیرامون طرح اداره صداوسیما بحث و بررسی شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مقرر شد در ابتدای دوره جدید کار سازمان صداوسیما جلسه ای پیرامون نحوه بررسی اداره این سازمان داشته باشیم و کمیسیون نیز در این خصوص طرحی را ارائه کرده است که لازم است برای بررسی آن رئیس سازمان صداوسیما نیز حضور داشته باشد و نقطه نظرات خود را ارائه کند.

وی افزود: کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از احیا و مرمت بافت های فرهنگی- تاریخی و توانمندسازی ساکنین و مالکین آنها نیز در ادامه این جلسه برگزار می شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان به دستور کار روز سه شنبه (6 مرداد) اشاره و خاطرنشان کرد: ادامه بررسی طرح اصلاح قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه های عمومی کشور در دستور کار روز سه شنبه این کمیسیون قرار دارد که با حضور مسئولان مربوطه پیرامون مفاد این طرح و مشکلات اداره کتابخانه های کشور صحبت می شود.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس