کد خبر 444740
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

فیلم سینمایی «رسوایی ۲» در حالی ۱۵ روز دیگر کلید می‌خورد که در این فیلم با بازی «اکبر عبدی» شاهد یک داستان غافلگیر کننده از سوی مسعود‌ ده‌نمکی خواهیم بود.

به گزارش مشرق، چندی است که مسعود ده‌نمکی در پیش‌تولید فیلم سینمایی «رسوایی 2» به سر می‌برد و در تدارک این است که هر چه زودتر فیلمبرداری این فیلم سینمایی را آغاز کند.

براساس این گزارش، در طی این مدت خبرهایی از این پروژه سینمایی به گوش رسید مانند کناره‌گیری شیلا خداداد از حضور در این پروژه سینمایی به دلیل تداخل زمانی حضورش در یکی دیگر از فیلم‌های سینمایی که به همین دلیل سحر قریشی جایگزین وی شد تا فرصت حضور در «رسوایی 2» را به دست بیاورد. همچنین طی این مدت درباره داستان فیلم به نکاتی اشاره شده است مانند اینکه قصه «رسوایی 2» قصه‌ای تخیلی است.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده فیلم سینمایی «رسوایی 2» با بازی اکبر عبدی در نقش یک روحانی به نام «حاج یوسف» در 15 مرداد ماه کلید خواهد خورد.

عبدی در «رسوایی 1» نیز در نقش «حاج یوسف» بازی کرد و قرار است در «رسوایی 2» همین نقش را ایفا کند با این تفاوت که 10 سال از آن زمان گذشته و حاج یوسف نیز پیرتر شده است.

قرار است فیلم جدید ده‌نمکی یک غافلگیری بزرگ در داستانش داشته باشد و در مسیر این فیلم دردسرهای عجبیبی برای حاج یوسف اتفاق می‌افتد.

البته چندی پیش مسعود‌ده‌نمکی در تاریخ 15 تیرماه از ستاد فرماندهی مدیریت بحران تهران بازدید کرد که قطعاً برای همکاری دو جانبه بوده است و زلزله نقطه مشترک فیلم سینمایی «رسوایی 2» با ستاد فرماندهی مدیریت بحران تهران بوده است. ستاد بحران همواره آماده اتفاقات پیش بینی نشده همچون زلزله است و شاید غافلگیری بزرگ ششمین فیلم ده‌نمکی در «رسوایی 2» ارتباط به ستاد مدیریت بحران داشته باشد.

«رسوایی 1» با بیش از 4 میلیارد تومان فروش یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌‌های سینمایی اکران شده در سال 1391 بوده است. حال این سوال پیش می‌آید مسعود ده‌نمکی بعد از تجربه خوبی که در سه‌گانه «اخراجی‌ها» داشته است آیا می‌تواند همین موفقیت را در «رسوایی» داشته باشد؟


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس