کد خبر 444689
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر تخلف هیئت رئیسه مجلس به خاطر در دستور قرارندادن سؤال از وزیر نفت درباره پرونده کرسنت گفت: اخیرا شنیدیم دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی منع پرس و جو درباره کرسنت را لغو کرده است.

به گزارش مشرق، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تخلف هیئت رئیسه مجلس به خاطر در دستور قرارندادن سؤال از وزیر نفت درباره پرونده کرسنت، گفت: اخیراً هم شنیدیم که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی منع سوال درباره کرسنت را لغو کرده است، لذا دیگر بهانه‌ای برای در دستور قرار ندادن سؤال از آقای زنگنه وجود ندارد.

وی از نگرانی نمایندگان نسبت به وضعیت پرونده کرسنت سخن گفت و افزود: ما گاهی از ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کنیم؛ یعنی در محاکم بین‌المللی رأی بر علیه ما صادر می‌شود که اصلاح آن کار دشواری بوده و گذشت زمان نیز به سود ما نیست.

نادران به لزوم در جریان گذاشتن نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جزئیات پرونده کرسنت سخن گفت و اظهار داشت: مجلس باید از ابعاد پرونده مطلع باشد و بداند دولت اکنون درباره آن چه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سوال از وزیر نفت در این باره یکی از راه‌هایی است که دولت را ملزم به پاسخگویی می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان درباره آخرین وضعیت متهمان پرونده کرسنت که در مسئولیت‌های خود ابقا شده بودند، گفت: این متهمان هنوز در مسئولیت‌های کلیدی وزارت نفت حضور دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس