کد خبر 444671
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: امروز به تمرین پرسپولیس می‌روم تا علاوه بر تمرین با بازیکنان با سرمربی تیم هم صحبت کنم.

به گزارش مشرق، ایمان صادقی با بیان اینکه امروز در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود گفت: محمود خوردبین با من تماس گرفت تا امروز به تمرین پرسپولیس بروم تا هم تمرین کنم و هم با برانکو صحبت‌هایم را انجام دهم و اگر همه چیز خوب پیش برود ان‌شاءالله فردا با پرسپولیس قرارداد می‌بندم.

وی ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم صحبت‌هایی بین مسئولین باشگاه و برانکو درباره من صورت گرفته و او از من شناخت دارد اما به هر حال باید در تمرین حاضر شوم. هر چند که تا به حال با برانکو خودم صحبتی نکرده‌ام.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال ملوان در خصوص اینکه آیا او گزینه برانکو بوده و یا از سوی باشگاه معرفی شده اظهار داشت: نمی‌دانم گزینه چه کسی هستم اما حتما گزینه برانکو بودم چرا که قطعا در تیمی مثل پرسپولیس بازیکنان بدون موافقت برانکو جذب این تیم نمی‌شوند.

صادقی درباره اینکه در صورتی که به پرسپولیس بپیوندد چه عملکردی در این تیم برای خودش متصور است افزود: اگر قرارداد بین من و پرسپولیس بسته شود شک نکنید که انتظارات هواداران و کادر فنی را برآورده می‌کنم چرا که از خودم مطمئن هستم و می‌توانم در دل هواداران جا باز کنم. اگر قسمت بود از همان بازی اول جای خودم را در پرسپولیس سفت می‌کنم تا هواداران اطمینان خاطر داشته باشند.

این دروازه‌بان که در دوره‌ کوتاهی هم عضو تیم فوتبال استقلال بوده درباره اینکه آیا این مسئله حساسیتی ایجاد نمی‌کند گفت: من در استقلال دروازه‌بان سوم بودم و دوره کوتاهی هم در این تیم حضور داشتم که این مسئله حساسیت‌زا نیست. شاید اگر دروازه‌بان اول بودم این مسئله مشکل ساز بود اما من آن زمان یک جوان 17 ساله بودم.

وی در پایان افزود: به هر حال حساسیتی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد اما من در هر تیمی بازی کنم با تعصب در زمین حاضر می‌شوم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس