کد خبر 444546
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

پس از حضور تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در چین، اینک نوبت حضور رئال مادرید است تا تور پیش فصل و تابستانی خود را در این کشور پهناور آسیایی برپا کند.

رئال مادرید در چین به مصاف اینتر و میلان
به گزارش مشرق، رئال مادرید که پیشتر سفرش به چین قطعی شده بود، قرار است با دو تیم دیگر اسپانیایی یعنی «اینترمیلان» و «آث میلان» مصاف دهد.

این تیم اسپانیایی امروز - شنبه - وارد شهر «گوانگژو» می شود و براساس گزارش رونامه «ورزش» چین، روزهای 27 و 30 جولای ( پنجم و هشتم مرداد) به ترتیب برابر اینترمیلان و آث میلان به میدان خواهد رفت.

بازی نخست این تیم در شهر «گوانگجو» در استان «گواندونگ» در جنوب و بازی دوم نیز در شهر شانگهای در شرق کشور انجام می شود.

حضور رئال مادرید در چین بعد از چهار سال صورت می گیرد. آخرین سفر این تیم با هدایت «مورینیو» در سال 2011 برای مسابقات Asian economic powerhouse صورت گرفت.

روزنامه ورزش چین همچنین در گزارش خود از حضور دومین بازیکن لیگ برتر چین به رقابتهای لالیگا خبر داده است.

این روزنامه نوشت: بعد از «جانگ چینگ دونگ»، شرایط برای «لین لیانگ لین» 19 ساله عضو تیم «گوانگجو آر اف» فراهم شده تا ضمن پیوستن به تیم «رئال مادرید»، شانس خود را در رقابت های سوپر لیگ اسپانیا مورد آزمایش قرار دهد.

روزنامه ورزش، قرارداد این بازیکن را 350 هزار دلار اعلام کرده است.

اگرچه این باشگاه اسپانیایی تمایلی به رسانه ای کردن این خبر نشان نداده است اما مسلما این جوان فوتبالیست در بازی های دوستانه این باشگاه در چین حضور نخواهد داشت.

قرار است وی به زودی عازم اسپانیا شود و تمرینات خود را با رئال شروع کند.

رئال مادرید در ماه می سالجاری میلادی (اردیبهشت - خرداد) یک قرارداد همکاری با تیم «گوانگجو اورگراند» نیز امضا کرد تا این باشگاه اسپانیایی علاوه بر راه اندازی مدرسه فوتبال در این شهر، به کار استعدادیابی در ورزش فوتبال چین بپردازد.

سه روز پیش نیز اخباری مبنی بر حضور «جانگ چینگ دونگ» عضو باشگاه «بیجینگ گوان» شهر پکن به تیم «رایو وایه کانو» منتشر شده بود تا او نخستین بازیکنی لقب بگیرد که حضور در رقابت های فوتبال باشگاههای اسپانیا (لالیگا) را تجربه می کند.

قرار است این بازیکن به مدت 2 سال و به صورت قرضی در این تیم اسپانیایی بازی کند.

هفته گذشته نیز تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در سفر چند روزه خود به چین با تیم های والنسیای اسپانیا، اینترمیلان ایتالیا و اورگراند گوانگجو چین دیدارهای تدارکاتی برگزار کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس