کد خبر 442885
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: سال گذشته از لحاظ مالی خیلی اذیت شدیم، امسال هم مسئولان به ما قول داده‌اند ولی اتفاقی نیفتاده است.

به گزارش مشرق، سجاد شهباززاده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال طی هفته های اخیر و مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

ابتدا از طوفان دیروز شروع کنیم، تا به حال چنین چیزی دیده بودی؟


اگر یادتان باشد سال گذشته هم چنین طوفانی همین موقع‌ها اتفاق افتاد. روز گذشته هم طوفان خیلی شدید بود و اگر دقت کرده باشید ما بلافاصله زمین را ترک کردیم و به رختکن رفتیم و چیزی متوجه نشدیم. اما شنیده‌ام که برخی از هموطنانمان دچار سانحه شدند که از این اتفاق خیلی ناراحتم.

به استقلال این فصل برسیم، شرایط چگونه است؟

با وجود اینکه کمی دیر شروع کردیم اما به نظرم خوب کار کردیم هرچند از لحاظ زمانی و سخت افزاری کمبودهایی داشتیم ولی در مجموع روندمان بد نبوده است.

البته امسال به نظر می‌رسد تیم‌های دیگر هم دیر شروع کردند و تکلیف خیلی از آنها روشن نیست.

با حرف شما موافقم. یکسری از تیم‌ها که برای بالای جدول می‌جنگند مثل فولاد و سپاهان تمریناتشان زمان خوبی آغاز شده است و زمان مناسبی را انتخاب کرده‌اند. ولی فکر می‌کنم ما هم به شرایط خوبی رسیده‌ایم و ان‌شاءالله بتوانیم روند خوبمان را حفظ کنیم.

حتما می‌دانید که تیم نسبت به دو سال گذشته خیلی جوان شده است، این مسئله را چطور ارزیابی می‌کنی؟

مطمئنا جوان‌گرایی در استقلال مثبت است و ما هم بازیکنان خوبی گرفته‌ایم و اگر خوب روند کار را ادامه دهیم می‌توانیم هم امسال و هم سالهای آینده تیم بسیار خوبی داشته باشیم.

کار کردن با پرویز مظلومی را چطور می‌بینی؟

مدت زیادی نیست که با آقای مظلومی کار می‌کنم ولی مطمئنا از تجربیات او استفاده خواهم کرد و امیدوارم بتوانم یک مهره مفید و خوب برای استقلال و سرمربی تیم باشم.

شما 10 روز در کردان حضور داشتید و ظاهرا افشارزاده با حضور در آن‌جا قول‌هایی هم به شما داده درست است؟

قول به ما داده ولی هنوز اتفاقی نیفتاده و ما فقط صحبت‌ها را شنیده‌ایم. این مسئله خیلی مهم است که باشگاه به وعده‌هایش عمل کند. از این لحاظ می گویم مهم که سال گذشته خیلی اذیت شدیم و هر چقدر هم بگویم که این مسائل تاثیری ندارد اشتباه برداشت کرده‌ایم چون واقعا چنین نکاتی روی بازیکن تاثیر می‌گذارد. به نظرم مسئولان باشگاه باید به این موضوع اهمیت بدهند و مطمئن باشید اگر این اتفاق بیفتد ما هم مثل خیلی از تیم‌ها می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سال گذشته بهترین گلزن استقلال بودی و حتما قبول داری که توقع از شما زیاد است.

حرف شما را قبول دارم، مسئولیت سنگینی امسال روی دوش من است و می‌دانم که کار سختی دارم. وقتی در تیم بزرگی مثل استقلال کار می‌کنی قاعدتا تلاشت هم چند برابر می شود که این مسئله در انگیزه‌های من تاثیرگذار است. با این وجود مطمئن باشید امسال تلاشم صد برابر از سال گذشته بیشتر خواهد بود.

تکلیف مطالباتت از سایپا چه شد؟

متاسفانه هنوز این مشکل حل نشده و قراردادها به شکلی است که بعضی مواقع نمی‌شود دوستانه‌ آن‌ها را حل کرد. وقتی شکایت می‌کنید مسئله به یک پروسه درازمدت می‌رسد و من هم منتظر هستم تا از طریق قانون به مطالباتم برسم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس