کد خبر 442823
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید در بحث مذاکرات به مردم القا کنیم کار تمام است، گفت که باید برای دوران پساتوافق برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در بیان ارزیابی خود از روند مذاکرات هسته‌ای، گفت: مذاکرات فرایند مهمی است و به همین دلیل ما نباید به مردم القا کنیم که کار تمام است.

وی اضافه کرد: در هر صورت ممکن است در این رفت و برگشت‌ها منافع ملی اقتضا کند که تغییر یا تحولی صورت گیرد.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در جریان مذاکرات از سوی مذاکره‌کنندگان کشورمان انجام شده است، اظهار داشت:‌ منافع ملی و توصیه‌های مقام معظم رهبری مدنظر قرار گرفته و اگر جایی نیاز به اصلاح دارد در این فرایند رفت و برگشت اصلاحات لازم صورت می‌گیرد.

تابش همچنین تصریح کرد که باید به مردم امید دهیم اما نباید بگوییم که کار صددرصد تمام است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید زین‌پس برای آینده برنامه‌ریزی کنیم، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای دوران پساتحریم(توافق) بسیار مهم است، در این زمینه نیز بایستی جامعه را توجیه کرد. پول‌های بلوکه شده و مباحث مادی دیگری که از طریق برداشته شدن تحریم‌ها عاید کشور می‌شود باید صرف امور زیرساختی، تولیدی و زیربنایی شود که عواید آن نصیب نسل‌های آینده نیز شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس