کد خبر 442638
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۶

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز سنگین است و پس از مسدود بودن مقطعی با ریزش سیلاب هم‌اکنون تردد در این جاده شریانی ادامه دارد.

به گزارش مشرق، علی نوری‌پور دقایقی قبل اظهار کرد: پس از مسدود بودن مقطعی محور مواصلاتی هراز پس از ریزش شدید باران و جاری شدن سیلاب هم‌اکنون تردد در این جاده شریانی کشور برقرار است.

وی افزود: ترافیک در بیشتر مناطق محور مواصلاتی هراز سنگین و نیمه‌سنگین است تا حدی که رفت‌ و آمد خودروها به کندی انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام اینکه از ظهر و بعد‌از‌ظهر امروز شاهد افزایش حجم تردد از آمل به‌سمت تهران بودیم، خاطرنشان کرد: حجم سنگین و بسیار سنگین ترافیک در مناطق پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان، تونل یک، نارنجستان، سیاه‌بیشه، شنگلده، پلور و گزنگ بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه هم‌اکنون ترافیک از شهر گزنگ تا پلور سنگین گزارش شده است، خاطرنشان کرد: در این منطقه به‌دلیل کم‌بودن عرض خیابان حجم رفت و آمدها افزایش می‌یابد.

نوری‌پور با اشاره به بارش باران در بخش لاریجان و محور مواصلاتی هراز، تصریح کرد: ساعتی قبل بارش شدید به همراه خود ریزش سنگ، سنگ‌ریزه، سیلاب و جاری شدن سیل را به همراه داشت که پس از مسدود شدن مقطعی محور مواصلاتی هراز، با تلاش راهداران این مسیر بازگشایی شد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد سیلاب و روان شدن آن در مناطق پل گزنگ و تونل شماره 9 این جاده شریانی بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام آماده‌باش نیروهای امدادی و راهداران در جاده هراز، خاطرنشان کرد: در مناطق پائین‌دست این جاده هم ریزش شدید باران گزارش شده است.

وی از رانندگان و مسافرانی که به‌دلیل فرا رسیدن تعطیلات چندروزه عید سعید فطر و پایان ماه مبارک رمضان به مازندران و استان‌های شمالی کشور سفر کرده‌اند، خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سبقت بی‌جا خودداری کنند و به اوامر ماموران پلیس‌راه، راهداران و نیروی انتظامی گوش دهند تا سفر خوشی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از مسافران و گردشگرانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند درخواست کرد تا از سفرهای غیرضروری به‌شدت خودداری کرده و در حین تردد محور هراز به‌دلیل ریزش شدید باران و سست بودن کوه‌ها، از بوق زدن بی‌مورد خودداری کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس