کد خبر 442600
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

کشتی‌گیر ایران به مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم تورنمنت استفان سرکیسیان دست یافت.

به گزارش مشرق، بیستمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استفان سرکیسیان روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه در سالن میکا شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد و تیم ایران در پایان توسط علیرضا کریمی و محمدحسین محمدیان در اوزان ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا و بهنام احسان پور در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.
 
در مسابقات روز دوم (یکشنبه) و در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی کشتی گیر کشورمان  پس از استراحت در دور نخست در دور دوم برابر سوسلان کتسیوف دارنده مدال برنز جهان (۲۰۱۰) از روسیه  با نتیجه ۶-۰ به پیروزی رسید. کریمی در مرحله بعد  مقابل ولادیسلاو والیف دارنده مدال طلای جوانان جهان (۲۰۱۳) از روسیه با نتیجه ۴-۰ به برتری دست یافت. کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز نودار اگادزه از گرجستان را با حساب ۱۸-۸ و ضربه فنی مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. کریمی در دیدار نهایی با توجه به حاضر نشدن سوسلان تگیف نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۸ پکن از ازبکستان به روی تشک قهرمان شد. موسی مرتضالیف از ارمنستان و ولادیسلاو والیف از روسیه به مدال برنز وزن ۸۶ کیلو دست یافتند.
 
در دیگر مسابقات روز دوم در وزن ۶۱ کیلوگرم والودیا فرانگولیان از ارمنستان با شکست گئورگی ترتریان از روسیه به مدال طلا دست یافت .خان اوندارای از روسیه و  گور توروسیان از ارمنستان نیز مدال برنز را به گردن آویختند.
 
دروزن ۷۰ کیلوگرم یوگنی ژربایف از روسیه با ضربه فنی خلیل امینوف دیگر هموطن خود را با شکست بدرقه کرد و صاحب گردن آویز طلا شد.در مسابقات رده بندی این وزن لیوان هورانیسیان از ارمنستان و رستم دزافاریان از اوکراین با شکست حریفان خود موفق به کسب مدال برنز شدند.
 
در وزن ۱۲۵ کیلو لیوان بریانیدزه از  ارمنستان با پیروزی مقابل دیوید مودزمانشویلی از گرجستان مدال طلا را به گردن آویخت.مدال های برنز این وزن به واهه سیمونیان و گئورگی ساکاندلیدزه از گرجستان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس