کد خبر 442407
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

معاون ریاست دفتر سیاسی حماس سفر هیأتی از این جنبش به عربستان با ریاست «خالد مشعل» را مفید توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «اسماعیل هنیه» معاون ریاست دفتر سیاسی حماس اعلام کرد سفر هیأتی از این جنبش به عربستان موفق و مثمرثمر بوده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، هنیه در خلال دیدار از خانواده‌های فرماندهان شهید گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در رفح گفت: این سفر خوب و موفقیت‌آمیز بود و امیدواریم که آغازی برای بازگشت روابط تاریخی و برادرانه با برادران سعودیمان باشد.

وی افزود ما از نتایج این سفر خوشحالیم و از مقامات عربستان به ویژه پادشاه، ولی عهد و ملت این کشور به خاطر موضع حمایتگرایانه‌ همیشگی از مسأله فلسطین قدردانی می‌کنیم. این یک رابطه طبیعی میان ما و عربستان و برادران عرب است زیرا حماس یک جنبش آزادبخش ملی-عربی-فلسطینی است و همه امت و تمام کسانی که بر روی خاک فلسطین هستند باید از میراث آن دفاع کنند.

«خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی آخر هفته گذشته (25 تیرماه) به عربستان سعودی سفر و با «سلمان بن عبدالعزیز» شاه این کشور دیدار کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • اسماعیل ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    اقای اسماعیل هنیه متاسفانه این ره که تو میروی به ترکستان است .
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    به همین خیال باشین ..... تنها کشور دوست شما همین ایران و حزب الله هستند و لاغیر ، اون محمود عباس احمق هم که هروز با نتانیاهو با تلفن احوالپرسی میکنه !
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    برید ببینید سعودیها چگونه ذلیلتون میکنند شما لیاقت همراهی با شریفترین مردم یعنی ایرانیها و حزب الله لبنان را ندارید
  • فیروز آسیاب ساز ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    ای روزگار بشکنه این دست که نمک نداره
  • خان محمد علی آقا ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    زمانیکه روابط ایران و سعودیها در پایین ترین سطح خود در سالهای اخیر است ، بنابراین رفت و آمد اینچنینی و ستایش اینچنینی از سعودیها ، بی دلیل و همینجوری نیست
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    اگر کمک ها و حمایت های ایران و حزب الله لبنان و دولت سوریه نبود اسرائیل و همین اعراب خائن ریشه ملت فلسطین را خشکانده بودند . بیخود نیست مبارزه با اسرائیل اینقدر طولانی شده احمق هائی مثل خالد مشعل و اسماعیل هنیه فلسطیل را نابود خواهند کرد . عربستان و قطر با اینها همان کار را خواهد کرد که با مرسی کرد . انشالله
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    واقعا برای هنیه ومشعل متاسفیم اینها تا هنوز در این وادی جهالت ها و مصلحتهای عجیب وغریب دست وپا میزنند حالا حالاها آزادی سرزمین فلسطین دور از دسترس است اینها از اشتباهات و آنهمه خیانتهای آشکار وپنهان وجهالتهایشان درس نمیگیرند . ."...امیدواریم که آغازی برای بازگشت روابط تاریخی و برادرانه با برادران سعودیمان باشد!!"..."ما از نتایج این سفر خوشحالیم و از مقامات عربستان به ویژه پادشاه، ولی عهد و ملت این کشور به خاطر موضع حمایتگرایانه‌ همیشگی از مسأله فلسطین قدردانی می‌کنیم..؟؟؟!!"...( حتما یک مورد از این حمایتها ارسال کفن در جنگ 51 روزه بوده) یاللعجب ازاینهمه توهم وپاچه خواری ذلیلانه.. "...این یک رابطه طبیعی میان ما و عربستان و برادران عرب است زیرا حماس یک جنبش آزادبخش ملی-عربی-فلسطینی است ..." که البته ظاهرا اسلام در آن جا افتاده است.........!!! چقدر ساده لوح وساده باورند جلوی چشمشان اینهمه خیانتها وهمکاریها ی سعودی با رژیم اسراییل را می بینند وباز به این فاسدان سعودی ووعده های توخالی آنها دل می بندند...وای خدای بزرگ ... باش تا زین عجیب تر بینی / که جهانجای بوالعجبی است.
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    موفق بود ؟ مثل دفعه ی قبلی که کفن فرستادن ؟
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    جنبش آزادبخش ملی-عربی-فلسطینی است!!! مثل بازی مار پله! نیش بخورین دوبار میایین تو خونه اون یارو قبلیه که به شارون می گفت دایی!
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    گفته حمایت میکنیم؟؟؟؟ اسراییل حمله کرد عربستان بعدش یه پولی به حماسی ها میده
  • خراسانی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    0 0
    وی افزود ما از نتایج این سفر خوشحالیم و از مقامات عربستان به ویژه (پادشاه، ولی عهد و ملت ) این کشور به خاطر موضع حمایتگرایانه‌ (همیشگی) از مسأله فلسطین قدردانی می‌کنیم. این حماس تکلیفش باخودش معلوم نیس واقعا!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس