کد خبر 442093
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

هافبک جدید شیاطین سرخ اعتقاد دارد این تیم از باشگاه سابقش بزرگ تر است.

به گزارش مشرق، باستین شوآین اشتایگر خرید جدید منچستریونایتد که از بایرن مونیخ به این پیوست از حضور در لیگ برتر هیجان زده شده است و به تمجید از باشگاه منچستر و هواداران این تیم پرداخت.

بخ نقل از "دیلی میل"، این بازیکن آلمانی گفت: انتقال به لیگ انگلیس چالش بزرگی برای من است . بعد از جام جهانی با زانوم مشکل داشتم و در ماه اکتبر مجبور شدم مدتی اسراحت کنم ولی بعد از آن دیگر مصدوم نشدم و احساس آمادگی می کنم . مشخصا نسبت به قبل به زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز دارم ولی من تجربه زیادی مخصوصا در بازی های بزرگ دارم و این بهم کمک می کند .

او ادامه داد: به خودم اطمینان دارم . سبک بازی من کنترل کردن بازی است . شما باید در ذهن تان باهوش و سریع باشید . برای من خیلی مهم است که شرایط جلوی خط دفاعی را کنترل کنم .

او درباره مقایسه با روی کین و پل اسکولز گفت: روی کین و پل اسکولز بازیکنان باورنکردنی بودند . شما نمی توانید خودتان را با آنها مقایسه کنید . این غیرممکن است مخصوصا با اسکولز، او را خیلی دوست دارم و برای کارهای که در یونایتد انجام داده احترام زیادی قائل هستم .

شوآینی در پایان گفت: هدف من بردن جام با یونایتد است . منچستریونایتد به این موضوع عادت دارد و من هم همینطور هستم . می خواهم تاثیر مثبتی در این باشگاه بگذارم . ما در بایرن دو سال پیاپی بوندس لیگا را تقدیم دورتموند کردیم و دو بار در فینال لیگ قهرمانان مغلوب شدیم . شما از این شکست ها درس می گیرید . برای منچستریونایتد هم چنین قضیه ای است . می دانم که باشگاه مثل من به دنبال فتح جام های مختلف است .

منچستریونایتد بزرگترین باشگاه دنیا هستند و اطمینان دارم که این تیم توانایی فتح جام های مختلف را دارد . یونایتد در دنیا مشهور تر از بایرن است . یک تفاوتی وجود دارد و من می توانم این را ببینم . بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است ولی منچستریونایتد بزرگ تر است . بایرن به این اندازه در آمریکا شناخته شده نبود .
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس