ممنوعیت بازی آردا توران و الیکس ویدال برای بارسا تا ژانویه از عناوین اصلی روزنامه‌های اسپانیا است.

به گزارش مشرق، روزنامه مارکا در تیتر نخست خود به لوکا مودریچ اشاره دارد. این بازیکن دوران مصدومیت خود را سپری کرد و از لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط قرار دارد.

هدف بنیتس از عناوین این روزنامه است. سرمربی رئال می‌خواهد دفاع تیم را بهتر کند.

مارکا به کاسیاس هم اشاره کرد: او در اولین روز کاری با پورتو مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

تیتر نخست روزنامه آ اس به کاسیا اختصاص دارد. رئال مادرید به بستن قرارداد با این دروازه‌بان نزدیک شد. اسپانیول خواستار 6 میلیون یورو برای انجام این انتقال شد.

پیوستن جکسون به آتلتیکو مادرید از عناوین روزنامه است. قرداد او به ارزش 36.7 میلیون یورو است که دومین بازیکن گرانقیمت تیم مادریدی پس از فالکائو لقب گرفت.

ممنوعیت آردا و الیکس از بازی برای بارسلونا حتی در بازی‌های دوستانه از عناوین این روزنامه است.

آ اس به نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا اشاره کرد که کریستیانو رونالدو، مسی، نیمار و سوآرس در این فهرست حضور دارند.

سخن راموس درباره منچستر از تیترهای مهم آ اس است. یونایتد پیشنهاد خود را به 60 میلیون خواهد رساند.

این روزنامه به پیراهنی که در مراسم تقدیر از کاسیاس استفاده خواهد شد اشاره دارد که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بازیکنان جدید بارسلونا تیتر اصلی روزنامه موندو دپورتیوو را به خود اختصاص دادند. آردا و الیکس باید برای بازی در بارسلونا تا ژانویه صبر کنند.

خداحافظی فان‌خال با ویکتور والدس از عناوین موندو است.

روزنامه اسپورت نیز تیتر نخست خود را به آردا و الیکس اختصاص داد. بازیکنان تازه‌وارد کاتالانی‌ها گفت: خود را به خوبی با تیم وفق دادم. در اینجا دوستان خوبی دارم. بازیکن ترک تبار بارسا هم گفت: من با سرمربی جدیدم خوشحال هستم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس