کد خبر 441787
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

سایت فیفا در گزارشی به آغاز مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی در پرتغال اشاره کرد.

به گزارش مشرق،مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی از فردا در کشور پرتغال آغاز خواهد شد و در یکی از دیدارها، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که بعد از برزیل به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد شد باید برابر تاهیتی به میدان برود. این در حالی است که شکست غیر منتظره روسیه برابر تاهیتی باعث شد تا این کشور اروپایی برابر برزیل در یک چهارم نهایی حاضر شود.

سایت فیفا در گزارشی به انگیزه بالای تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی برای صعود به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها نوشت.

در گزارش فیفا آمده است: با پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر مکزیک و برتری برزیل برابر اسپانیا حالا باید شاهد رقابت‌های تعیین کننده در مرحله یک چهارم نهایی باشیم. حذف اسپانیا در این گروه نشان داد که بازی‌ها تا چه اندازه فشرده است.

در گروه D رقابت‌ها، رقابت بین چهار تیم مانند گروه قبل نزدیک نبود و همان طور که پیش‌بینی می‌شد، روسیه و تاهیتی توانستند به مرحله بعدی راه یابند. این در حالی بود که در ابتدای مسابقه‌ها کمتر تیمی پیش‌بینی می‌کرد روسیه در این گروه سرگروه نباشد اما شکست 7 – 6 برابر تاهیتی باعث شد تمام معادلات گروه به هم بخورد.

در سایر گروه‌ها اتفاق غیر منتظره‌ای رخ نداد و 8 تیم پایانی همان تیم‌هایی بودند که از قبل انتظار آن وجود داشت.

حالا بازیکنان تیم‌های مختلف که تیم‌هایشان در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند به انگیزه بالای خود برای حضور در مرحله بعد اشاره می‌کنند. محمد احمدزاده بازیکن موثر تیم ملی ایران درباره این موضوع می‌گوید، هدف اول ما این است که به جمع 4 تیم پایانی برسیم. خوشبختانه توانستیم با دو پیروزی به مرحله بعد صعود کنیم.

تانویی لیهارتل مدافع تاهیتی نیز می‌گوید شکست دادن روسیه اتفاق بسیار بزرگی بود که توانستیم به آن برسیم. چرا که سه بازی قبلی‌مان برابر آن‌ها را باخته بودیم و بالاخره در دیدار چهارم توانستیم پیروز باشیم. حالا باید به مرحله بعد فکر کنیم و دیدار سختی که برابر ایران خواهیم داشت.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی به شرح زیر است:

برزیل – روسیه

پرتغال – سوئیس

ایتالیا – ژاپن

تاهیتی – ایران

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس