براساس اسناد محرمانه ای که اخیرا فاش شد نوشته است که حدود یک سوم از کهنه سربازان آمریکایی در که در انتظار دریافت مداوا براساس بیمه های ذرمانی هستند قبل از مداوا جان خود را از دست میدهند.

گروه بین الملل مشرق- هر چه زمان بیشتری می گذرد سربازان سابق آمریکا یا همان کهنه سربازان این کشور شرایط سخت تری را متحمل میشوند. مشکلات درمانی، بیکاری و خودکشی و حتی ترد توسط خانواده هایشان بخشی از مشکلات جوانانی است که زمانی با وعده های دهن پر کن به ارتش آمریکا آمدند است.

روزنامه آمریکایی هافینتگون پست براساس اسناد محرمانه ای که اخیرا فاش شد نوشته است که حدود یک سوم از کهنه سربازان آمریکایی در که در انتظار دریافت مداوا براساس بیمه های ذرمانی هستند قبل از مداوا جان خود را از دست میدهند. براساس اسناد فاش شده حدود 239 هزار نفر از 847 هزار نفر کهنه سربازان آمریکا که درخواست دریافت طرح های بیمه درمانی هستند قبل از دریافت این حمایت ها جان خود را از دست میدهند.

شبکه خبری سی بی اس آمریکا نیز طی گزارشی اعلام کرده است که در سال 2014 حدود 14 هزار کهنه سرباز آمریکایی ملتمسانه از اداره کهنه سربازان در خواست کمک کرده اند در حالی که این اداره بزرگترین و بهترین سیستم بیمه درمانی را در سراسر آمریکا دارد. آمار خودکشی سربازان به رکورد تازه ای دست یافته است. متاسفانه حقوق و مزایای اکثر سربازان به تاخیر افتاده است. به نسبت جمعیت بی خانمان و بیکار کشور، آمار بیکاری و بی خانمانی در میان کهنه سربازان از جنگ برگشته به شدت زیاد است. وضعیت رسیدگی به مجروحان این سربازان نیز فوق العاده بد است. حالا هم که دولت اوباما مشغول برچسب زدن به کهنه سربازان بعنوان تروریست های بالقوه است.

یک سوم از کهنه سربازن آمریکا قبل از رسیدگی به درمان می میرند
من یک کهنه سرباز بی کار هستم لطفا کمک کنید

یک سوم از کهنه سربازن آمریکا قبل از رسیدگی به درمان می میرند
من کنه سرباز نیروی هوایی هستم. پول بابت مشروب یا مواد مخدر نمی خواهم
به پول برای تهیه غذا نیاز دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • آقای م ر ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    من یک کهنه سرباز بی کار هستم لطفا کمک کنید!! نصف حقشونه.. کسایی که برای سپاه کفر می جنگن باید بدتر از این سرشون بیاد
  • حقگو ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    مشکل بزرگ سربازان آمریکایی عذاب وجدانی است که بعد از تهاجم هایشان به آن گرفتار می شوند وقتی متوجه می شوند فریب خورده اند و بازیچه دست سرمایه داران صهیونیست شده اند فلذا خودکشی در این افراد بالا هست و یا به مشروبات الکلی و مواد مخدر پناه می برند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس