کد خبر 441577
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

مدیر برنامه‌های دروازه‌بان اسپانیایی سرخپوشان منچستر در حال مذاکره با مسئولان باشگاه والنسیاست.

به گزارش مشرق، پس از اینکه لوئیز فن‌خال تصمیم گرفت ویکتور والدس را با تیم منچستریونایتد به تور پیش‌فصل در آمریکا نبرد، شایعه جدایی این دروازه‌بان اسپانیایی از شیاطین سرخ بر سر زبان‌ها افتاد. حالا خبر می‌رسد که گینس کارواخال، مدیر برنامه‌های وی در حال مذاکره با سران باشگاه والنسیاست تا در صورت توافق طرفین دروازه‌بان پیشین بارسلونا طی قراردادی یک ساله و به‌صورت قرضی به این تیم لالیگایی ملحق شود.

والدس 33 ساله که یک سال از قرارداد 18 ماهه‌اش با شیاطین سرخ باقی مانده است، در نیم‌فصل دوم فصل گذشه تنها در دو بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت که یکی در تساوی یک - یک مقابل آرسنال بود که به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و دیگری در دیدار مقابل هال‌سیتی بود که از ابتدا درون دروازه شیاطین سرخ ایستاد.

ویکتور والدس در پایان فصل 14-2013 به 12 فصل حضور خود در نیوکمپ پایان داد و به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شد. او که به دلیل پارگی رباط صلیبی برای مدتی از میادین مسابقه دور بود، پیش از پیوستن به منچستریونایتد بدون تیم بود.

این دروازه‌بان اسپانیایی به همراه کاتالان‌ها شش قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه و در 20 بازی هم پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس