کد خبر 439223
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

سرمربی منچستر یونایتد برای اردوی آمریکا نام داوید دخیا و رابین فان پرسی را در فهرست نهایی قرار نداد تا ثابت شود که این دو بازیکن به زودی از شیاطین سرخ جدا خواهند شد.

به گزارش مشرق، از آغاز فصل جابجایی تابستانی تا الان شایعه‌های زیادی درباره جدایی داوید دخیا از منچستریونایتد به گوش می رسد. این سنگربان اسپانیایی از رئال مادرید پیشنهاد دارد و خود او هم بسیار دوست دارد تا به فوتبال اسپانیا برگردد با این حال هنوز مقدمات پیوستن او به کهکشانی‌ها فراهم نشده است و معلوم نیست که آیا او در شیاطین سرخ باقی می ماند یا نه.

به نظر می رسد که دخیا در روزهای آینده از منچستر یونایتد جدا خواهد شد. لوئیس فان خال سرمربی شیاطین سرخ برای اردوی تیمش که قرار است در آمریکا برگزار شود اجازه نداد تا این سنگربان اسپانیایی تیمش را همراهی کند و این نشان می دهد که او با جدایی دخیا موافقت کرده است و او به زودی به رئال مادرید خواهد پیوست.

فان خال هم‌چنین اجازه نداد تا فان‌پرسی هم به همراه کاروان شیاطین سرخ به آمریکا سفر کند چرا که به احتمال زیاد این ستاره هلندی هم از یونایتد جدا خواهد شد و به لیگ ترکیه خواهد رفت.

ویکتور والدس، سام جونستون و لیدنگارد سه دروازه‌بانی هستند که فان خال آنها را برای اردوی آمریکا فراخواند. منچستر یونایتد برای فروش دخیا به رئال مادرید رقم 34 میلیون پوند را پیشنهاد داده است که البته این با مخالفت رئال مادرید همراه شده اما به نظر می رسد که کهکشانی‌ها در نهایت با این رقم موافقت خواهند کرد.

هر چند دو باشگاه رئال مادرید و منچستر یونایتد بر سر رقم انتقال دخیا با هم اختلاف دارند اما روزنامه دیلی میرر انگلیس تاکید کرد که این انتقال به زودی نهایی خواهد شد. این روزنامه انگلیسی همچنین نوشت که رئال مادرید دست بردار جذب اوتامندی ستاره آرژانتینی والنسیا شده است چرا که منچستر یونایتد به این بازیکن علاقه دارد و می خواهد او را جذب کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    لذت میبرم از قدرت رئال از ترسشون دارن دخئا رو میفروشن خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس