کد خبر 441188
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه اعزام به عتبات عالیات دانش آموزان دختر به همراه مادر و دانش آموزان پسر به همراه پدر با ظرفیت ۵ هزار نفر در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق، حمید رضا کفاش گفت: برنامه های معاونت پرورشی در تابستان 94 بسیار گسترده و در وهله اول 20 هزار پایگاه تابستانی در مدارس سراسر کشور ایجاد شده است.


وی گفت: کانون های پرورشی  فرهنگی، پژوهش سراها و دارالقرآن ها نقشی فعال در اردوهای دانش آموزی دارند که در مرداد و شهریور برگزار می شود.


کفاش با بیان اینکه برنامه قرآنی و معارف اسلامی دانش آموزای با حضور 33 هزار دانش آموز نخبه دختر و پسر در مشهد مقدس و شیراز برگزار می شود افزود: جشنواره های هنری و فرهنگی نیز در لیست برنامه های معاونت پرورشی قرار دارد و همچنین برنامه مجلس دانش آموزی با حضور 175 هزار دانش آموز برگزیده سراسر کشور با همین محوریت در مرداد برگزار می شود.


معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری اردوی دانش آموزان زیارت اولی دوم متوسطه دختر به مشهد مقدس گفت: برنامه اعزام به عتبات عالیات دانش آموزان دختر به همراه مادر و دانش آموزان پسر به همراه پدر با ظرفیت 5 هزار دانش آموز در حال برگزاری است و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.


وی تاکید کرد: تسهیلات ویژه ای همچون تخفیف سازمان حج و زیارت و وام بانکی از ویژگی های این اردو است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس