کد خبر 441117
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه‌ به آملی‌لاریجانی اعلام کردند: هدف جنجال بورسیه‌ها تهی کردن دانشگاه‌ها از حضور نیروهای نخبه است که امیدواریم موجبات ورود دستگاه قضا به این پرونده فراهم و سبب خنثی سازی توطئه فتنه‌گران شود.

 به گزارش مشرق، جمعی از دانشجویان بورسیه در سومین نامه‌ خود به آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه اعلام کردند: همان گونه که مستحضرید یکی از چالش‌های اخیر در حوزه آموزش عالی مساله بورسیه‌ها بوده است. مهم‌ترین هدف این جنجال تهی کردن آینده دانشگاه‌ها از حضور نیروهای نخبه، خدوم و انقلابی است که از طرف تیم وابسته به عناصر فتنه در وزارت علوم برنامه ریزی و اجرایی شده است.

این دانشجویان تاکید کردند: اتخاذ موضع آشکار نسبت به این فتنه جدید که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از غلط ترین کارهای سال‌های اخیر، خلاف قانون، اخلاق و ظلم به خیلی‌ها بود که نتیجه‌اش سربلندی در آزمون ظلم ستیزی، اجرای عدالت و از آن مهم‌تر ولایت پذیری نیروها و دستگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
در ادامه این نامه خطاب به رئیس قوه قضائیه آمده است: آنچه را لازم می‌دانیم به عرض حضرتعالی برسانیم این است که ما دانشجویان بورسیه در این نزدیک ۱۴ ماهه اخیر هیچ مرجعی را برای دادخواهی عادلانه، بیطرفانه و بدون غرض ورزی نیافته‌ایم. سخنان رهبر بزرگوارمان بیانگر مظلومیتی بود که سبب شد ایشان شخصاً اظهار نظر فرمایند.

این دانشجویان در نامه خود ادامه دادند: مصوبه خلاف قانون اساسی و خلاف اصل حقوقی یعنی مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز راه را بر پیگیری عادلانه شکایت قضایی بسته و باعث جری‌تر شدن عناصر فتنه‌گر در وزارت علوم در ظلم‌های عدیده بر نخبگان بی پناه شده است.

دانشجویان بورسیه خطاب به آملی لاریجانی اعلام کردند: از حضرتعالی که به بصیرت و فضل علمی شناخته شده‌اید تقاضا داریم که دردهای ما را بشنوید و دستور فرمایید موجبات ورود دستگاه قضا به این پرونده و دفاع از دانشجویان مظلوم بورسیه فراهم شود. یقینا دستور انقلابی شما باعث رفع مظالم عدیده و خنثی سازی توطئه فتنه گران برای آینده دانشگاه‌ها خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس