برآیند کلی مجلس نسبت به مذاکرات انجام‌شده مثبت است، تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی پیروز میدان مذاکرات است و استقامت آنها در قبال زیاده‌خواهی‌های 5+1 قابل قدردانی است.

نگاه مجلس نسبت به مذاکرات مثبت است/ آثار اقتصادی تحریم‌ها به‌سرعت برطرف نمی‌شود
گروه سیاسی مشرق - احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس (23 تیر 94) در گفتگو با خبرنگار مشرق، در خصوص برآیند کلی مجلس از جمع بندی مذاکرات عنوان کرد: برآیند کلی مجلس نسبت به مذاکرات انجام شده مثبت است.

نماینده مردم تهران همچنین با بیان اینکه نگاه مجلس به عملکرد تیم مذاکره کننده مثبت است، ضمن قدردانی از زحمات مذاکره کنندان اظهار داشت: چه توافق انجام بشود و چه نشود تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی پیروز میدان مذاکرات است و استقامت آنها در قبال زیاده خواهی های 5+1 قابل قدردانی است.

توکلی توضیح داد: اگر مذاکرات به نتيجه نرسد يعني ما تسليم باج خواهي هايشان نشده ايم و آنها زير تعداتشان زده اند. اگر توافق بشود هم نشان‌دهنده این است که تلاش شبانه روزي تيم مذاکره کننده نتیجه داده است.

 وی در خصوص مهم‌ترین دستاوردهای کشور در مذاکرات گفت: باید  از زحمات تیم مذاکره کننده استقبال شود زیرا اگر در حفظ خطوط قرمز توافق بشود، موفق شده‌اند و این به معنای آن است که غرب تسلیم‌شده و قبول کرده است که جمهوری اسلامی یک کشور هسته‌ای است.

توکلی در ادامه با بیان اینکه اینطور نیست که آثار اقتصادی تحریم‌ها به‌سرعت برطرف شود، تاکید کرد: ابتدا در بازارهای حساسی مثل ارز شاهد اثراتی خواهیم بود و اثرات رفع تحریم تدریجاً ظاهر خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: جنبه مثبت این اتفاق این است که انتظارات را نسبت به آینده مثبت خواهد کرد و ریسک سرمایه‌گذاری را پایین خواهد آورد.

نماینده مردم تهران در ادامه اظهار داشت: اثرات حتمی رفع تحریم‌ها نیز بلافاصله اتفاق خواهد افتاد.

 وی ادامه داد: اگر خدای‌نخواسته این زحمات به نتیجه نرسد معلوم می‌شود که این تیم 22 ماه با کمال شجاعت و با موفقیت عمل کرده و حاضر به نادیده گرفتن حقوق ملت ایران نشده است و معتقدم که باید از آنها استقبال شود.

نماینده مردم تهران تأکید کرد: تیم مذاکره‌کننده ما با اقتدار در مقابل 6 وزیر خارجه ایستادگی کرد و آنها فرزندان ایران هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    اتفاقا همین الان بازار تکون خورده
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    کلاهی به پهنای سپهر لاجوردین خداوندی بر سر ملت نه دی گذاشتند
  • خ دزفولی ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    انگار برخی ها بعدازآن حکم سربراه شده اند
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    Dorood bar tavakooli
  • محی الدین ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    جالبه تحریم ها وقتی وضع شد یکباره دلار گران شد و ... حالا لغو بشه مردم توقع خاصی نباید داشته باشند و به یکباره اقتصاد تغییر نخواهد کرد !!!!!!!!!!! پس برای چی مذاکره و توافق کردم آقای دکتر
  • محمد مهدي ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    اي واي يكي جلوي اين منتقد رو بگيره اين اقاي توكلي و سايتش همش ايه ياس ميخونند
  • آقای م ر ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    باباااااااااااااااااااااااااااااا هنوز اتفاقی نیفتاده. استکبار به وعده هاش عمل نمیکنه... امان از ساده لوحی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس