فریدون جیرانی درباره آخرین وضعیت «تعبیر وارونه یک رویا»، سکانس‌های باقی مانده آن در مرز ایروان و ارمنستان و افزایش حساسیت‌ها و مخاطبان سریال به خاطر نزدیک بودن زمان پخش آن با مذاکرات هسته‌ای سخن گفت.

به گزارش مشرق، فریدون جیرانی کارگردان مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» از مراحل پایانی تصویربرداری این سریال خبر داد و گفت: این روزها در مراحل پایانی تصویربرداری قرار داریم و کار با جدیت در حال پیگیری است. ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰۰ دقیقه از کار ضبط شده است.

وی افزود: در یک جمع بندی باید بگویم که تاکنون ۱۳ قسمت سریال آماده و ۹۰ درصد از تصویربرداری به طور کامل انجام شده است. البته نکته اینجاست که بقیه قسمت‌ها هم آماده است ولی فقط تصاویر میانی قسمت‌ها باقی مانده که گروه شبانه روز در تلاش هستند تا با ضبط این سکانس‌ها، سایر قسمت‌ها را هم آماده پخش کنند.

پایان تصویربرداری تا ۱۰ مرداد

کارگردان فیلم سینمایی «خواب زده‌ها» درباره اینکه آیا تا قبل از آغاز پخش سریال، مراحل تصویربرداری به پایان می‌رسد یا خیر، تصریح کرد: تصویربرداری سریال تا زمان پخش آن ادامه خواهد یافت، اما با توجه به اینکه کار در سراشیبی قرار گرفته و تعدادی از قسمت‌ها هم آماده است انشاالله برای پخش مشکلی نداریم، اما به طور قطع تا دهم مردادماه تصویربرداری سریال به اتمام می‌رسد.

حساسیت‌ پخش یک سریال در زمان نزدیک به توافقات هسته‌ای

ضبط سکانس‌های پایانی سریال با بازی جعفری در مرز ایروان ارمنستان

جیرانی یادآور شد: سکانس‌های اصلی و باقیمانده، سکانس‌های قسمت یکی مانده به آخر سریال است که باید به لب مرز ایروان، ارمنستان برویم تا این تصاویر را تصویربرداری کنیم. ضمن اینکه به جز امیر جعفری و داریوش ارجمند که دو بازیگر اصلی این سریال هستند بازی دیگر هنرمندان تقریبا تمام شده است و این دو بازیگر برای ضبط سکانس‌های پایانی در مرز ایروان و ارمنستان جلوی دوربین خواهند رفت.

برای حفظ کیفیت «تعبیر وارونه یک رویا» رنگی پخش می‌شود

وی ادامه داد: براساس اعلام قبلی قرار بر این بود که به دلیل فضای جاسوسی و امنیتی، ما این سریال را به شکل سیاه و سفید روی آنتن ببریم اما از آنجایی که پخش سیاه و سفید کیفیت کار را از دیجیتال به آنالوگ تبدیل می‌کند و این کار به کیفیت پخش آسیب می‌رساند، تصمیم بر این شده است که سریال به صورت رنگی پخش شود.




کارگردان «مرگ تدریجی یک رویا» درباره اینکه همزمانی پخش سریال جدیدش با مذاکرات هسته‌ای در وین چقدر در جذب مخاطب موثر خواهد بود، بیان کرد: البته کار همزمان نیست، قصه این سریال هم کلی‌تر از مذاکرات هسته‌ای است. هر چند در روند داستان به مذاکرات هم اشاره‌ای شده ولی این یک سریال جاسوسی است که به موضوع توطئه‌های سرویس جاسوسی اسرائیل موساد برای خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران می‌پردازد.

جذب مخاطبان بیشتر برای نزدیکی پخش سریال با مذاکرات هسته‌ای

جیرانی افزود: البته پیش از این هم سریال‌هایی با مضمون امنیتی از تلویزیون پخش شده است اما به خاطر نزدیکی پخش سریال «تعبیر وارونه یک رویا» با مذاکرات لوزان سوئیس و وین مقداری این سریال حساس‌تر خواهد شد و قطعا مخاطب بیشتری را هم جذب خواهد کرد.

وی تاکید کرد: سریال‌های جاسوسی با سریال‌های ملودرام اجتماعی تفاوت عمده‌ای دارد. هر چند که در دل داستان این سریال هم یک ملودرام نهفته است ولی با سایر سریال‌ها متفاوت است.


مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی، از روز شنبه سوم مرداد ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده و قرار است به صورت پنج شب در هفته یعنی از شنبه تا چهارشنبه پخش شود.

داستان این مجموعه تلویزیونی درباره موضوع انرژی هسته‌ای و خرابکاری صنعتی است و امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائمیان، داریوش ارجمند، الهام کردا، فرزین صابونی، آزاده سدیری، نیما نادری، صفا آقاخانی‌، نگار عابدی، علی صالحی و ثریا قاسمی از جمله بازیگران آن هستند.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس