خبرنگار آمریکایی که در اغلب سفرهای باراک اوباما او را همراهی می‌کند، گفت: «هنوز مشخص نیست مذاکرات هسته‌ای ایران به توافق منجر می‌شود یا نه البته کاخ سفید از نزدیک تحولات وین را دنبال می‌کند».

کاخ سفید از نزدیک تحولات وین را دنبال می‌کند

به گزارش مشرق، یک خبرنگار آمریکایی نزدیک به باراک اوباما خبر داد که مقامات کاخ سفید از نزدیک تحولات وین و مذاکرات هسته‌ای را دنبال می‌کنند.

مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ در پایتخت اتریش با حضور وزرای خارجه در حال پیگیری است. رسانه‌ها با توجه به اینکه امروز دوشنبه آخرین روز سومین تمدید ضرب‌الاجل گفتگوها است از احتمال توافق خبر داده‌ و در آن واحد بر باقی ماندن برخی اختلافات تاکید کرده‌اند.

در همین ارتباط خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس از باقی بودن سه موضوع اختلافی بین ایران و گروه ۱+۵ در مذاکرات خبر داده و از احتمال ادامه گفتگوها تا روز سه شنبه(فردا) خبر داده است.

درباره مذاکرات هسته‌ای،‌ یک خبرنگار مسئول خبرهای کاخ سفید در شبکه سی‌بی‌اس نیوز گفت: «مشخص نیست که آیا مذاکرات هسته‌ای ایران، امروز به توافق منجر خواهد شد یا نیاز به تمدید گفتگوها برای چهارمین بار نیاز خواهد بود. کاخ سفید از نزدیک در حال دنبال کردن تحولات وین است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس