کد خبر 440730
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه اردوی این تیم در ترکیه اعلام کرد علاقه ای به استخدام کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش تیم اوساسونا ندارد.

به گزارش مشرق، این در حالی است که مدیران پرسپولیس در پاسخ به درخواست هواداران با مدیربرنامه های انصاری‌فرد مذاکره کرده اند و احتمالا خرید این بازیکن نیز مثل موضوع سیدجلال حسینی به جایی خواهد رسید که البته مورد انتظار علاقمندان پرسپولیس نیست. انصاری‌فرد که همیشه در لیگ ایران بازیکن ممتاز و گلزنی بوده است، در شرایطی با نظر منفی برانکو مواجه شده است که البته قصد دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد. این بازیکن به دلایل عجیب مدنظر سرمربی پرسپولیس که البته شناختی هم از انصاری‌فرد ندارد نیست.

جالب است بدانید پرسپولیس و برانکو برای تکمیل پازل تیمی به یک مهاجم نوک نیازمندند. در حال حاضر علیرضا علیپور نامزد اول حضور در این پست است و مهدی طارمی نیز می‌ تواند یک خط جلوتر بیاید و به عنوان مهاجم نوک برای پرسپولیس انجام وظیفه کند. اما در شرایطی که هواداران پرسپولیس این سرمایه را برای حضور قدرتمند در لیگ ناکافی می‌ دانند، برانکو ایوانکوویچ کماکان به دنبال استخدام یک مهاجم خارجی است. گزینه اول او کماکان کریستانویچ است اما ظاهرا دو اسم دیگر هم به باشگاه تحویل شده تا در این باره اقدام عاجل صورت بگیرد. اقدامی که البته انجام دادنش برخلاف سلیقه باشگاه است که به هر حال تا حدی با سلیقه برانکو متفاوت است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس