کد خبر 440448
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹

نخست وزیر پاکستان که برای مراسم حج عمره به مکه مکرمه سفر کرده، با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه داون، ملک سلمان در هتل «الصفا» در مکه مکرمه با محمدنواز شریف نخست وزیر دیدار کرده است. خبرگزاری رسمی عربستان سعودی درباره این دیدار نوشته است: در جریان این دیدار، طرفین جنبه های روابط و همکاری ها بین دو کشور را بررسی و درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی با یکدیگر گفتگو کردند.

در این دیدار که نزدیک به یک ساعت به طول انجامیده، طرفین همچنین درباره موضوعات مورد علاقه از حمله اوضاع یمن که طی ماه های گذشته تحت شدیدترین حملات از سوی ائتلاف تحت رهبری عربستان قرار داشته نیز به رایزنی پرداخته اند.

در این دیدار علاوه بر ملک سلمان، محمد بن نایف بن عبدالعزیز ولیعهد سعودی و محمد بن سلمان پسر ملک سلمان و وزیر دفاع عربستان نیز حضور داشته اند.

بنا بر اعلام دفتر نخست وزیری پاکستان، وی و هیات همراه در ضیافت افطاری رسمی پادشاه سعودی شرکت کرده اند. نواز شریف در این دیدار همچنین بخاطر درگذشت سعود الفیصل وزیر خارجه سابق عربستان سعودی نیز با مقامات این کشور ابراز همدردی کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    بمب اتم؟؟!!
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    قضیه مهمتراز فقط حج عمره است این بابا آنزمان هم که چندسالی از حکومت پاکستان خلع شده بود هم آن سالها را در سایه سعودی ها در عربستان در آب نمک خوابیده بود ودر بازگشت مجدد از عربستان توانست مجددا به نخست وزیری پاکستان برسد! ایشان حکما مدیون خیلی از دوستانش هست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس