کد خبر 440404
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

اسطوره‌ای شیاطین سرخ به بانوی پیر توصیه کرد که با فروش هافبک فرانسوی‌شان موافقت و از این طریق خزانه خود را پر از پول کند.

به گزارش مشرق،سر الکس فرگوسن، سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد و کسی که به خاطر موافقت با انتقال پل پوگبا به یوونتوس در سال 2012 با انتقادات فراوانی مواجه شد، حالا به قهرمان ایتالیا توصیه می‌کند همان تصمیمی را در مورد این هافبک فرانسوی بگیرد که او گرفت.

به نظر فرگوسن کار عاقلانه این است که سران باشگاه یوونتوس از فرصت به دست آمده برای پر کردن خزانه خود در شرایطی که مشتریان دست به نقدی از جمله بارسلونا برای خرید پوگبا وجود دارند استفاده کند و او را بفروشند.

گفته می‌شود که سران باشگاه بارسلونا با همتایان خود در یوونتوس مذاکراتی برای خرید پوگبا با رقمی نزدیک به 80 میلیون یورو داشته‌اند و فرگوسن رد شدن این پیشنهاد از سوی بیانکونری را یک اشتباه می‌داند.

او در گفت‌وگو با نشریه توتو اسپورت ایتالیا اظهار داشت: من اگر جای یوونتوسی‌ها بودم پوگبا را می‌فروختم. این که من به او اجازه دادم منچستریونایتد را ترک کند درست است اما حتی همین الان هم اگر من جای مسئولان یوونتوس بودم می‌گذاشتم پوگبا برود.

فرگوسن در ادامه به تمجید از یوونتوسی‌ها به خاطر کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ‌ قهرمانان اروپا در فصل گذشته پرداخت و گفت که به نظر او بانوی پیر با بدشانسی نتوانسته است آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا را در فینال آن رقابت‌ها شکست دهند.

فرگی افزود: یوونتوس تیم فوق‌العاده‌ای دارد که چهار سال پیاپی سری A را فتح کرده است و به نظر من با بدشانسی نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان شود. این تیم از ضدحملات بارسلونا ضربه خورد و تا قبل از آنها بر بازی مسلط بود.

یوونتوس در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک به بارسلونا باخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس