کد خبر 440286
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

«نیم نگاه» در 120 قسمت 5 دقیقه‌ای در شبکه مستند سیما تولید شده و به زودی روی آنتن می‌رود.

غول‌های مستند جهان به تلویزیون می‌آیندبه گزارش مشرق، جواد بزرگمهر تهیه کننده این مجموعه ضمن اعلام این خبر، گفت: «نیم نگاه» نگاهی به سینمای مستند جهان و فیلم‌های برتر آن خواهد داشت و سعی دارد با نمایش بخش‌هایی از هر فیلم به معرفی این آثار شاخص بپردازد. انتخاب این فیلم های مستند کاملا کارشناسی شده است و شامل مستندهایی است که جوایز مطرح جشنواره های معتبر جهان را کسب کرده اند و یا حضور بهتری در رسانه های مختلف به سبب ساختار متفاوت و کیفیت مستند داشته‌اند.

بزرگمهر ادامه داد: سمت و سوی «نیم نگاه» دو نوع سینما است. یکی سینمای فاخر و آثار به یاد ماندنی تاریخ سینمای مستند و دیگری مستندهای مطرح امروز که با هزینه بالا اما با کیفیت عالی تولید شده اند. در واقع قرار است با نمایش این آثار به مخاطب شبکه مستند و بخصوص مستندسازان جوان فرصت شناخت بهتر سینمای مستند را بدهیم.

تهیه کننده «نیم نگاه» کیفیت تصویر را یکی از عوامل مهم در انتخاب فیلم مستند در این برنامه دانست و گفت : از آن جا که شبکه مستند سیما به لحاظ فنی رشد داشته است و بیشتر برنامه هایش را با کیفیت HD پخش می کند ، در تولید این برنامه نیز سعی کردیم تا به معرفی آثاری بپردازیم که کیفیت تصویری بهتری دارند.

بزرگمهر در پایان ابراز امیدواری کرد مجموعه « نیم نگاه » دو هفته دیگر از شبکه مستند سیما پخش شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس