یک خبرگزاری غربی در گزارشی درباره مذاکرات هسته‌ای به نقل از یک مقام ارشد ایرانی نوشت: «توافق امروز در دسترس است البته برخی موضوعات وجود دارد که باید حل شود».

به گزارش مشرق، یک خبرگزاری انگلیسی در گزارشی به نقل از مقام ایرانی از در دسترس بودن حصول توافق نهایی هسته‌ای طی امروز یکشنبه خبر داد.

مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ امروز یکشنبه در وین در حالی پیگیری می‌شود که وزرای خارجه غربی خود را به اتریش رسانده‌اند و همتایان روسی و چینی آنها هم قرار است به گفتگوها ملحق شوند.

در همین حال، خبرگزاری رویترز در گزارشی به نقل از یک مقام ارشد ایرانی که البته نامش را منتشر نکرده، از در دسترس بودن توافق نهایی طی مذاکرات امروز خبر داده است.

بر اساس گزارش این خبرگزاری غربی، مقام ناشناس ایرانی درباره مذاکرات هسته‌ای گفته است: «توافق امروز در دسترس است اما برخی موضوعات باقی مانده که باید توسط وزرای خارجه حل شوند».

این خبر در حالی منتشر شده که پیشتر رسانه‌ها از ادامه داشتن اختلافات در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ بر سر موضوعاتی از قبیل تحریم‌ها و بازرسی‌ها خبر داده‌‌اند و مقامات تیم مذاکره هر دو طرف گفتگو بر باقی بودن «برخی اختلافات» تاکید کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس