دروازه‌بان جدید تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اعتقاد دارم باید نگاه رقابتی وجود داشته باشد نه اینکه این نظر باشد که فلانی دروازه‌بان اول است به همین خاطر هیچ قولی در این مورد نگرفتم.

به گزارش مشرق، مهرداد طهماسبی با عقد قراردادی یکساله از صبای قم به تراکتورسازی پیوست.

این دروازه‌بان در شرایطی به تراکتورسازی آمده که این تیم طی یکی دو سال اخیر از ناحیه دروازه آسیب پذیر نشان داده است.

طهماسبی در مورد حضورش در تراکتورسازی صحبت‌های زیر را انجام داد.

چه شد که از بین گزینه‌هایی که پیشنهاد داشتی تراکتورسازی را انتخاب کردی؟

شرایط تراکتورسازی از لحاظ تیمی بسیار خوب بود. این تیم بازیکنان خوبی جذب کرده، هواداران بسیار خوبی دارد و سال بعد هم به عنوان یکی از نماینده‌های ایران در آسیا حضور پیدا می‌کند.

مثل اینکه حضور در تیمی که دارای سهمیه آسیایی است برایت اهمیت دارد؟

شرایط خانوادگی من به شکلی است که اولویت اصلی‌ام حضور در یکی از تیم‌های تهرانی بود. در صورتی که شرایط بازی در تهران نبود اولویتم را روی حضور در تیمم گذاشتم که آسیایی باشد. خوشبختانه با تراکتورسازی توافق کردم و از این مسئله خوشحالم.

 تراکتورسازی در یکی دو سال اخیر درون دروازه‌ مشکل داشته آیا این موضوع مسئولیتت را سنگین نمی‌کند؟

به دور از حاشیه و بدون توجه به سایر مسائلی که وجود دارد فقط به تمرین و حضور موفق در تیم فکر می‌کنم. هیچ توجهی به سایر مسائل ندارم و تمام هدفم عملکرد خوب و مثبت برای تراکتورسازی است.

 مثل اینکه حضور به عنوان گلر اول برایت اهمیت دارد و در مورد پرسپولیس‌ هم صحبتی در این مورد مطرح شده بود. آیا برای حضور در تراکتورسازی قولی جهت دروازه‌بان اول گرفتی؟


بحث اینکه دروازه‌بان اول یا دوم باشم را هیچ وقت مطرح نکردم چراکه این مسئله در طول فصل مشخص می‌شود ممکن است یک دروازه‌بان خوب به تیمی برود و نتواند در آنجا عملکرد خوبی داشته باشد و نیمکت نشین شود.  بحث من همیشه رقابتی بوده و معتقدم نباید دیدگاه یکطرفه وجود داشته باشد که فلانی در هر شرایطی گلر اول است. دیدگاه باید رقابتی باشد.

 شماره پیراهنت در تراکتورسازی چند است؟

فکر می‌کنم پیراهن شماره یک را بگیرم.

 و صحبت پایانی؟


امیدوارم فصل خوبی را در تراکتورسازی پشت سر بگذارم و بتوانم با عملکردم رضایت هواداران پر شمار تراکتورسازی را به دست بیاورم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس