کد خبر 439611
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

مردم نجف اشرف، در تظاهرات روز جهانی قدس، لباس نظامی به تن کردند.

خبرنگار مشرق، مردم این استان در تظاهرات روز جهانی قدس که همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در لبیک گفتن به ندای امام خمینی (ره) برگزار شد، تاکید کردند که فلسطین، همواره مسالۀ اصلی جهان اسلام خواهد ماند.
 
بر پایه این گزارش، مردم نجف اشرف همزمان با اکثر شهرهای عراق به مناسبت روز جهانی قدس تظاهرات کردند و سستی کشورهای عربی در قبال دفاع از فلسطین را محکوم کردند.
 
شیخ "علی الحسناوی" نمایندۀ گردان های حزب الله در نجف اشرف در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم، ضمن تاکید بر ضرورت برپا داشتن روز جهانی قدس گفت: مساله قدس، مساله ای اساسی است که متاسفانه مسلمانان و به ویژه اعراب، در قبال آن سستی پیشه کردند.
 
وی افزود: ملت عراق با وجود آن که درگیر مبارزه در جبهه های تکفیری و داعش است، برپا داشتن این روز بزرگ را فراموش نکرد.
 
در تظاهرات روز جهانی قدس، شمار زیادی از مردم نجف اشرف، لباس رزم به تن کرده بودند تا آمادگی خود را برای مبارزه با دشمن اول و اصلی خود یعنی رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
 
"عباس الموسوی" مسؤول شاخه نظامی سازمان بدر در نجف اشرف، به خبرنگار شبکه العالم گفت: مساله فلسطین، در دل ها و احساسات مردم عراق زنده است و همچنان در اولویتِ مردم این کشور باقی خواهد ماند.
 
"ابومحمد العارضی" مسؤول سازمان بدر در نجف اشرف نیز اظهار داشت: به منظور لبیک گفتن به ندای امام خمینی (قدس سره) که روز قدس را یوم الله اعلام کرده بود، به خیابان ها آمدیم. امام راحل، ملت های مستضعف را به حرکت و مطالبۀ حقوق خود انگیخت و در این زمینه، روز جهانی قدس از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
 
به این ترتیب، به نظر می رسد تلاش ها برای منحرف کردن افکار عمومی مردم از آزادسازی قبله اول مسلمانان ناکام مانده و قدس همچنان در دل مسلمانان جای دارد.


منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس