کد خبر 439539
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

مهاجم جدید تیم فوتبال سایپای البرز گفت: امیدوارم جواب اعتماد مجید جلالی را بدهم و در فصل آینده برای سایپا گل‌های حساسی بزنم.

به گزارش مشرق، رضا نوروزی درمورد وضعیت سایپا و فضایی که در این تیم وجود دارد، گفت: سایپا تیمی منظم و بی‌حاشیه است و در این تیم همه کار خود را انجام می‌دهند. سایپا پارسال تیم خوبی داشت که با حفظ نفرات اصلی و جذب چند بازیکن جدید تقویت شده و امسال می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. هدف اصلی سایپا گرفتن سهمیه آسیاست و امیدوارم به این هدف دست پیدا کنیم.

نوروزی در پاسخ به این سؤال که آیا مجید جلالی برای او تمرینات ویژه‌ای را در نظر گرفته بود، خاطرنشان کرد: من دیرتر از سایر بازیکنان تمرینات را شروع کردم و فقط اضافه تمرین می‌کردم تا به دیگر بازیکنان برسم. خوشبختانه الان هم شرایط مناسبی دارم. امسال مجید جلالی از من گل زدن می‌خواهد و این وظیفه مهم من است. امیدوارم جواب اعتماد او را بدهم و گل‌های حساسی برای سایپا بزنم.

نوروزی در پایان با اشاره به وضعیت تیم پرسپولیس و اینکه آیا اخبار این تیم را دنبال می‌کند، گفت: در این مدت به شدت سرگرم تمرینات بودم و خبری ندارم که چه بازیکنانی از پرسپولیس رفته و چه بازیکنانی به این تیم اضافه شده‌اند. فقط باید بگویم برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس