سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه از خونگیری خانواده‌های شهدای گمنام شهرستان برای انجام آزمایش DNA خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه از خونگیری خانواده‌های شهدای گمنام شهرستان برای انجام آزمایش DNA خبر داد. دکتر فریبا ملاجعفری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه از خونگیری از خانواده‌های شهدای گمنام شهرستان برای انجام آزمایش DNA خبر داد.

وی گفت: از مراجعه خانواده‌های شهدا به واحد آزمایشگاه شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه خبر داد و برای شناسایی شهدای گمنام نمونه برداری لازمه جهت تست DNA صورت گرفت.

ملاجعفری تصریح کرد: در این نمونه برداری، واحد آزمایشگاه شبکه بهداشت فیروزکوه با بنیاد شهید و امور ایثارگران و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان همکاری لازم را انجام داد.

شهرستان فیروزکوه دارای 486 شهید دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر است که پیکر مطهر برخی از این شهدا با گذشت سال‌ها از پایان جنگ، هنوز به آغوش خانواده ها بازنگشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    بعداز این همه سال تازه بفکر افتاده اند که با کمک DNEخانواده های شهدا می توان شهدای گمنام را شناسی وخانواده ها را از نگرانی وانتظار رهانید .واقعا چه مسئولینی ؟نوبرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس