یکی از جانبازان شهرستان الف از وضعیت اسفناک خود در آموزش و پرورش این شهرستان گلایه کرد و از توبیخ شدن و معرفی به هیئت تخلفات اداری توسط رئیس اداره سخن گفت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ نام جانباز ابهت خاصی دارد و همه مردم به این قشر احترام گذاشته و نگاه خاصی به ایشان دارند به خصوص اگر معلمی که شغل انبیاست را نیز در کنار صفت جانبازی قرار دهید ارزش و جایگاهش بالاتر هم می رود اما معلمان جانباز این روزها حال خوشی از آموزش و پرورش و برخی از مدیرانش ندارند.

بنا بر این گزارش یکی از جانبازان شهرستان الف از وضعیت اسفناک خود در آموزش و پرورش این شهرستان گلایه کرد و از توبیخ شدن و معرفی به هیئت تخلفات اداری توسط رئیس اداره سخن گفت.

جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس با 20 سال سابقه کار در آموزش و پرورش به دلیل سردرد های بسیار شدید که در کلاس درس بیشتر هم می شود امکان ادامه کار را نداشته و با توجه به اینکه بنیاد شهید و کمیسیون پزشکی حاد بودن مشکل این جانباز را مورد تایید قرار داده است، اما متاسفانه حالت اشتغال این جانباز توسط رئیس اداره آموزش و پرورش مورد قبول قرار نگرفته و وی به جرم جانبازی و عدم حضور در کلاس به کمیته تخلفات معرفی شده است.

این جانباز می گوید: رئیس محترم از جانبازی من اطلاع دارد و می داند که حالم دست خودم نیست و حتی دیگر حضور در کلاس ممکن است بر روحیه بچه ها اثر گذار باشد اما حالت اشتغال بنده را نمی پذیرند و من را به جرم جانبازی به هیئت تخلفات معرفی کرده است.

این اقدام در حالی رخ داده است که پیش از این نیز یکی از جانبازان چهار محال و بختیاری که معلم ریاضی و جانباز شیمایی و اعصاب و وران است به دلیل شکایت از آموزش و پرورش به کمیسیون ماده 16 بنیاد شهید به دلیل قطع حقوق و مزایا و اضافه کاری ها مورد شماتت و برخورد بسیار بد و حتی تهدید در اداره آموزش و پرورش قرار گرفته بود.
*شهدای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    متاسفم برای این دولت و وزیر آموزش پرورش
  • فرهنگی یزد ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    توقع بیشتری از آموزش وپرورش یزد داشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس