کد خبر 438376
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

یک منبع امنیتی در استان المثنی عراق از تدابیر امنیتی ویژه در مراسم سالروز شهادت مولای متقیان در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از المربد، یک منبع امنیتی در استان المثنی از طرح امنیتی ویژه مراسم سالروز شهادت امام علی(ع) خبر داد.

این منبع افزود: این طرح با تدابیر امنیتی ویژه ای همراه است و هدف مقابله با هر مشکل امنیتی احتمالی است. بر اساس این طرح بازرسی های دقیقی از خودروها انجام می شود و این در خیابان های اصلی دقیق تر انجام می‌شود.

به گفته این منبع، همچنین در مناطق محل تجمع شهروندان پس از افطار تدابیر امنیتی اتخاذ می شود و این طرح از عصر امروز اجرا می شود و تدابیر شدیدی در نزدیکی مساجدی که مراسم شب احیا در آن برگزار می شود و نزدیک حسینیه ها و هیئت های مذهبی به عمل می آید.

این در حالی است که یک منبع امنیتی در کربلا اعلام کرده بود: نیروهای ویژه پلیس کربلا برای تامین امنیت زائران مراسم سالروز شهادت امام علی(ع) به نجف اعزام شده اند.

منبع مذکور با اشاره به اعزام تعدادی پلیس زن برای کمک به حفظ امنیت زائران اعلام کرده بود: این اقدام با هدف تامین امنیت زائران مراسم سالروز شهادت امام علی(ع) است.

همزمان خضیر الجبوری رئیس شورای استان نجف اعلام کرد: مسئولان محلی نجف با هماهنگی فرماندهی عملیات فرات مرکزی، طرح امنیتی کاملی برای سالروز شهادت امام علی(ع) تدارک دیده‌اند.

وی از هماهنگی‌های به عمل آمده با دست اندرکاران در استان نجف و دیگر استان های مجاور در زمینه امور خدماتی برای برآورده کردن همه نیازهای زائران و خدمات رسانی به آنها خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس