کد خبر 438186
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

نقشه اصلاح نظام اداری و موارد مرتبط با برنامه های عملیاتی و سیاست‌های کلی نظام اداری وزارت تعاون، کار و رفاه ارائه شد.

به گزارش مشرق، دومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تشریح وظایف کمیته مدیریت عملکرد و لزوم تعامل این کمیته با سایر کمیته های شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته های مدیریت عملکرد سازمان های تابعه و ادارات کل استان‌ها و همچنین مشارکت بیش از پیش اعضای کمیته و ضرورت تدوین شیوه نامه ارزیابی عملکرد از سوی دبیرخانه کمیته با همکاری مرکز فناوری اطلاعات برگزار شد.

این جلسه با حضور معاون روابط کار وزارت کار، مشاور وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، معاون مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، مدیر برنامه ریزی و تشکیلات مرکز فناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری و برخی دیگر از مسئولان ستادی برگزار شد.

در ابتدای جلسه شریعت دبیر کمیته به اهمیت و نقش مدیریت عملکرد در ارتقاء بهره وری و اثربخشی سازمان پرداخت  و به قوانین و مقررات بالادستی و همچنین نتایج اولیه ارزیابی عملکرد اشاره کرد.

در ادامه اعضای کمیته در خصوص بررسی نتایج اولیه ارزیابی عملکرد سال ۹۳ در ابعاد شاخص های عمومی و اختصاصی، تاکید بر ثبت اعتراض و درج مستندات مناسب برای هر یک از شاخص ها، ارائه گزارش چالش های نظام ارزیابی عملکرد استان ها، ضرورت تدوین شاخص های نتیجه گرا که عملکرد واقعی وزارتخانه و همچنین نقش آن در اقتصاد کشور موضوعاتی را مطرح کردند.  

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس