کد خبر 435609
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

ملی‌پوش پیشین جودو گفت: به شرط این موضوع به تیم ملی برگشتم که میراسماعیلی در برنامه‌های من هیچ دخالتی نداشته باشد ولی متاسفانه او هنوز به دنبال تسویه حساب‌های شخصی است.

به گزارش مشرق، محمد رضا رودکی اظهار داشت: من پیش‌تر با این شرط قبول کردم در تیم ملی فعالیت کنم که آرش میراسماعیلی در کارهای من هیچ دخالتی نداشته باشد و سرمربی تیم ملی نیز در جریان این موضوع قرار دارد اما متاسفانه باز هم شاهد چنین حرف‌هایی هستیم. دیروز وقتی به زارعیان گفتم میراسماعیلی باز هم در مورد وضعیت من حرف می‌زند، تعجب کرد.

وی ادامه داد: نایب رئیس فدراسیون به دنبال تسویه حساب با رئیس و سرمربی تیم ملی است و بهتر است این نفرات اول به فکر حل شدن اختلافات خود باشند و بعد من به تیم ملی بیایم. میراسماعیلی گفته من با لباس شخصی در تمرینات حاضر شدم که این موضوع اصلا درست نیست. لباس جودو پوشیدم و حتی عکس این موضوع نیز موجود است.

سنگین وزن پیشین تیم ملی جودو عنوان کرد: به نظرم ضعف مدیریت وجود دارد که دائما در این رشته شاهد شیطنت هستیم. در مورد حرف‌های محمود میران هم باید به این موضوع اشاره کنم که من صحبت خاصی در مورد او نداشتم و فقط گفتم نگران شخصیت و سلامتی او هستم و امروز هم این حرف را می‌زنم. اگر او در مورد من صحبتی داشته نظر شخصی خودش است و من در این مورد صحبتی ندارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس