جمله ای از شهید «چیت سازیان» بر روی تراکتی نوشته شده و در محل اجرای مراسم نصب شده بود که در عکس به شدت جلوه نمایی می کند. جمله‌ای که نشان دهنده‌ی اوج ادب و ولایت پذیری آن فدایی آستان ولایت است

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «علی چیت سازیان» به تاریخ 20 آذر 1341 شمسی (مصادف با 14 رجب 1382 قمری) در «همدان» متولد شد و به تاریخ 4 آذر 1366 شمسی، در نبرد با دشمن بعثی، خرقه‌ی شهادت پوشید. او زمانی که در خون خویش غلتید، علاوه بر این که 7 سال از عمر کوتاه خود را به صورت مستمر در جبهه های جنگ گذرانده بود و شاخصی برای رزمنده‌گان همدانی محسوب می شد ، از زبده ترین کادرهای «اطلاعات و عملیات» سپاه نیز به شمار می رفت.
تشییع پیکر پاک شهید «علی چیت سازیان» فرمانده‌ی اطلاعات و عملیات «لشکر انصارالحسین(صلوات الله علیه)» (یگان اختصاصی رزمنده گان همدانی)، در همدان با شکوهی مثال زدنی برگزار شد و پیکرش در کنار مزار برادرش «محمد امیر» که پنج ماه قبل به شهادت رسیده بود، تا ظهور مولایش به امانت گذاشته شد.
چندی قبل، تصویری از مراسم تشییع «علی چیت سازیان» به دستمان رسید که علاوبر تجدید یاد آن سردار عزیز، نکته‌ی جالب توجه دیگری نسز در آن به چشم می خورد. جمله ای از شهید «چیت سازیان» بر روی تراکتی نوشته شده و در محل اجرای مراسم نصب شده بود که در عکس به شدت جلوه نمایی می کند. جمله‌ای که نشان دهنده‌ی اوج ادب و ولایت پذیری آن فدایی آستان ولایت است:

«نگذارید این پیرمرد(امام) پشت تریبون رود و ما را به جهاد دعوت کند. اگر ما شاگردان خوبی باشیم، 8 سال پیش امام ما را حکم جهاد داد.»

نزدیک به سه دهه از شهادت «علی چیت سازیان» می گذرد. اگر برای ولایت، شاگردان خوبی و رهروان شایسته ای برای شهدا باشیم، راه همان است و جاده همان. بسم الله

هدیه به روح بلندپرواز شهید علی چیت سازیان صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


عکس/ یادگاری یک فرمانده در تشییع پیکرش


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • صلواتی ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نهضت جهانی صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس