کد خبر 435036
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

بسیاری از مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی ایرانی از زحمات والیبالیست‌های کشورمان علی‌رغم شکست برابر لهستان قدردانی کردند.

گروه فضای مجازی مشرق- تیم ملی والیبال کشورمان درحالی که 80 میلیونی ایرانی انتظار می‌کشیدند تا از سد بلندقامتان لهستانی عبور کند و با خیالی راحت به مصاف تیم روسیه برود، در ورزشگاه 12 هزار نفری مغلوب شد.

هر چند که با پیروزی های اخیر سروقامتان کشورمان توقعات از این تیم بالا رفته بود اما شکست شب گذشته باعث نشد تا مردم کشورمان زحمات این بازیکنان را نادیده بگیرند.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی پس از باخت تیم ملی والیبال ایران، به آن ها خسته نباشید گفتند و ابراز امیدواری کردند تا با پیروزی در بازی های بعدی مقابل روسیه و شکست‌های احتمالی لهستان برابر آمریکا، بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

تصاویری منتخب از صفحات شخصی اینستاگرام تعدادی از کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی که بیشتر اهل ورزش و هنر هستند را در ادامه مشاهده می‌کنید:


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    به نظرم بچه های تیم خودشان میخواستند ببازند از آخر بازی در گیم دوم مشخص بود قصد باخت دارند
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    واقعا فارغ از همه نتایج باید تیم والیبال برای همه مون و به خصوص ورزشکارای رشته های دیگه الگو باشه، تا با کار منسجم و برنامه ریزی شده و البته صبر و حوصله و با چاشنی غیرت که تو بچه های والیبال کاملا مشخصه، پله های موفقیت رو تو همه زمینه ها بالا بریم. دمتون گرم بچه ها! موفقیت امروزتون حاصل تلاشهای منظم چندین ساله است.
  • irajnajafpoor ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    درود بر بلندقامتان ایران خسته نباشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس