بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه پایان ضرب الاجل تعیین شده برای رسیدن به توافق جامع هسته ای مدعی شد چشم انداز توافق با تهران روز به روز بدتر می شود.

به گزارش مشرق، به نقل از بی بی سی، بنیامین نتانیاهو در جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی درباره عقب نشینی های آشکار غرب در برابر ایران در مذاکرات هسته ای هشدار داد و اظهار داشت: ما شاهد عقب نشینی های آشکار قدرت های جهانی از خطوط قرمزی هستیم که آنها به تازگی و به طور علنی برای توافق با ایران تعیین کرده بودند.

وی همچنین با انتقاد از رویکرد کشورهای غربی در مذاکرات هسته ای با ایران مدعی شد که غرب نباید عجله ای برای امضای توافق نهایی هسته ای که به زغم وی روز به روز در حال بدتر شدن است، داشته باشد.

روز شنبه لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه هنگام ورود به هتل کوبورگ محل مذاکرات هسته ای گروه ۱+۵ با ایران، سه شرط برای رسیدن به توافق نهایی مطرح کرد که عبارتند از محدود کردن ظرفیت تحقیق و توسعه ایران، بازرسی از تاسیسات هسته ای و در صورت لزوم مراکز نظامی ایران و نیز برگشت پذیری سریع تحریم ها در صورت تخطی ایران از تعهداتش.

گفتنی است ایران و گروه ۱+۵ متشکل از آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین و آلمان در شهر وین اتریش در حال مذاکره برای نگارش متن توافق نهایی هسته ای براساس راه حل های توافق شده در مذاکرات ۱۳ فروردین در لوزان سوئیس هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس