غرفه پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان یکی از غرفه‌های پرمخاطب بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن است که محصولات خود را با تخفیف عرضه می‌کند.

به گزارش مشرق، غرفه پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان یکی ا غرفه‌های بخش عفاف و حجاب بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در روزهای آغازین است که با هدف سازماندهی تولید و توزیع البسه و پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان امسال برای اولین‌بار در نمایشگاه قرآن برگزار شده است.

شرکت تولیدی این پوشاک در فاز اول هدف‌گذاری خود تولید پوشاک اسلامی برای دختران 6 تا 18 سال که آغاز سن تکلیف دختران و شروع پوشش اسلامی و حجاب دختران است را در صدر کار خود قرار داده است.

در این غرفه بسته‌ای شامل چادر، مانتو، پوشش‌سر و ملزومات حجاب در نظر گرفته شده است که با تخفیف 10 تا 20 درصد به فروش می‌رسد.

این غرفه در مسابقه‌ای تحت عنوان «خانواده من» که در ایام نمایشگاه برای روزه اولی‌ها برگزار می‌شود، مشارکت دارد و جوایزی برای برندگان در نظر گرفته است.

بیست‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سوم تیر مصادف با هفتمین روز ماه مبارک رمضان گشایش یافته و تا پایان ماه رمضان از ساعت 19 تا 24 در محل باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقه‌مندان است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس