کد خبر 434571
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

نخستین جلسه تمرین تیم نفت تهران برای حضور هرچه قدرتمندتر در پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر امروز با حضور بازیکنان و تمامی اعضای کادرفنی در ورزشگاه اختصاصی این تیم واقع در تهرانسر برگزار شد.

به گزارش مشرق، نخستین جلسه تمرین تیم نفت تهران برای حضور هرچه قدرتمندتر در پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر امروز با حضور بازیکنان و تمامی اعضای کادرفنی در ورزشگاه اختصاصی این تیم واقع در تهرانسر برگزار شد.

در این جلسه تمرینی 12 بازیکن تیم نفت حضور داشتند که این تعداد در مقایسه با تیم هایی چون پرسپولیس و استقلال که استارت تمریناتشان با 7 تا 9 بازیکن زده شده، رقم قابل قبولی است.

بازیکنان حاضر در تمرین امروز عبارت بودند از: علیرضا عزتی، وحید شیخ ویسی، علی محسن زاده، احمد گوهری، سیامک کوروشی، علی قربانی، سعید لطفی، عرشیا جباری و سعید بروایه و دو تن از بازیکنان رده امید این باشگاه.

در این جلسه تمرین، ابتدا گرم کردن و انجام حرکات کششی در دستورکار بازیکنان قرار گرفت و سپس هشت دقیقه تمرینات سبک قدرتی انجام شد. در ادامه، بازیکنان به انجام حرکات هماهنگ و ریتمیک پرداختند و سپس ده دقیقه کار هوازی انجام دادند.

تمرینات با انجام تنیس فوتبال در دو تایم ده دقیقه ای دنبال شد و در نهایت بازیکنان با سرد کردن بدنهایشان به تمرین 60 دقیقه ای امروز خاتمه دادند.

طبق اعلام کادرفنی، برنامه تمرینات تیم نفت تهران در روزهای آتی بدین شرح اعلام شد:

روز یکشنبه و دوشنبه (7 و 8 تیرماه) تمرینات در بعداز ظهر در ورزشگاه تهرانسر انجام خواهد شد و روزهای سه شنبه و چهارشنبه تمرینات در دو جلسه صبح و بعد از ظهر پیگیری خواهد شد. روز پنجشنبه نیز تمرین از ساعت 10:30 صبح آغاز خواهد گردید و روز جمعه تمرینات این تیم تعطیل خواهد بود.

روال منظم تمرینات تا روز 15 تیرماه ادامه خواهد داشت و پس از آن بازیکنان برای برپایی اردوی آماده سازی و انجام دیدارهای دوستانه عازم کشور ترکیه خواهند شد.
 
در حالی نفتی‌ها از حضور 12 بازیکن در تمرین امروز خبر داده‌اند که نام 11 بازیکن در تمرین ذکر شده ضمن اینکه نیمی از بازیکنان گمنام بوده و در فصل گذشته فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان پیدا کردند.همچنین غیبت بیرانوند نیز در این تمرین درحالی که قرارداد دارد نیز جای سوال دارد.


منبع: سایت نفت تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس