کد خبر 435067
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

مسئول نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران گفت: در مورد بیرانوند زیاد صحبت‌ کرده‌ایم و وقتی سر تمرین نیست حتما تبعات این موضوع را پذیرفته است.

به گزارش مشرق، آل اسحاق در مورد اینکه بالاخره تکلیف باشگاه نفت با علی بیرانوند به کجا رسیده و این بازیکن چرا در تمرینات شرکت نمی کند، اظهار داشت: به اندازه کافی ما در مورد بیرانوند صحبت کردیم و درست نیست بیشتر از این در موردش حرف بزنیم. بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد و همه آنها که قرارداد دارند موظف هستند که در تمرینات شرکت کنند. اگر یک بازیکنی به قرارداد حرفه ای اش پایبند نباشد قطعا تبعات آن را پذیرفته است. ما هم بیکار ننشسته ایم و سه دروازه بان دیگر هم داریم.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه نفت می خواهد رضایت‌نامه این بازیکن را بدهد یا خیر گفت: چرا باید رضایت او را بدهیم یا چرا نباید بدهیم. هر باشگاهی بیرانوند را می خواهد باید با ما مکاتبه کند و اگر قانون هم می گوید که او سرباز است می رود و بعد از پایان خدمت چون با ما قرارداد دارد باز می گردد. من نمی‌دانم چرا بیرانوند این کارها را می کند! شاید کسانی که به او مشاوره می دهند مشاوره خطا می دهند. بیرانوند گلر بسیار خوبی است اما در مسئله مشاوره فکر می کنم خوب هدایت نمی شود.

آل اسحاق در مورد جذب پیام صادقیان نیز اظهار داشت: ما به دنبال بازار گرمی در مورد این بازیکن نیستیم. صادقیان در لیست درخواستی سرمربی هست اما سه مسئله در مورد او داریم که باید برطرف شود. اول اینکه یک مسئله مالی است دوم اینکه او مدتی از فوتبال دور بوده و در مورد بحث فنی باید با سرمربی تیم صحبت کند و سوم بحث حاشیه ای است چون باشگاه نفت از هر گونه حاشیه به دور است. ما با مسائل حاشیه ای به شدت برخورد می کنیم و هیچ ملاحظه ای نداریم.

مسئول نقل و انتقالات در خصوص اینکه گفته می شود سید جلال حسینی هم مدنظر باشگاه نفت تهران است گفت: اجازه بدهید شنیده ها تبدیل به دیده شود. من در این مورد حرفی نمی زنم. نه تایید می کنم نه تکذیب. اجتزه بدهید تا پایان هفته نفرات باشگاه نفت مشخص می شوند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسماعیل ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    شما مشکلتون با استقلاله دست رو هر بازیکن و مربی گذاشته فورا ما رو تهدید به شکایت کردین ما هم پارسال هم امسال بیرانوند رو میخواستیم وبارها هم خودش گفته استقلالیه ولی نذاشتین بیاد و مومنی رو که با ما مذاکره کرده بود بردین و یا قضیه منصوریان رو اگه اینقد کش نمیدادین الان اون رو نیمکت بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس