با توجه به انتصاب اعضای هیئت‌امنای مورد وثوق نظام و رهبری و همچنین تحرکات مثبتی که اخیراً از مدیریت جدید کمیته امداد شنیده می‌شود، انتظار می‌رود یک اقدام انقلابی را از سوی مهندس فتاح شاهد باشیم.

عزل فرد حاشیه‌دار و ایمن‌سازی خانه مستضعفان/ به رسانه‌های ارزشی اعتماد کنید

گروه سیاسی مشرق - حواشی پیش‌آمده برای یکی از نهاد مرتبط با مستضعفان و قشر نیازمند جامعه در هفته‌های اخیر، با موجی از نگرانی برای مردم همراه بوده است. اخیراً رسانه‌های وابسته به جناح ارزشی و انقلابی خبر از یک انتصاب تعجب‌برانگیز در کمیته امداد دادند.

این رسانه‌ها با توجه به حضور یک فرد انقلابی در رأس کمیته امداد توصیه کردند برای دوری از حاشیه و جلوگیری از کشیده شدن این نهاد به ورطه‌های غلط که پیش از آن در مجموعه تحت امر فرد منصوب‌شده، شاهد بودیم، قاطعانه نسبت به جبران این اتفاق برآمده و فرد مذکور عزل شود.

متأسفانه با گذشت چند روز از این اجماع رسانه‌ای شکل‌گرفته میان بدنه رسانه‌های ارزشی، هیچ‌گونه تحرک مؤثری تاکنون دیده نشده است. عدم اقدام برابر مطالبه افکار عمومی این مسئله را به ذهن متبادر می‌کند که اهتمام جدی برای ایجاد فضای اعتمادسازی در این راستا وجود ندارد.

هرچند تاکنون رسانه‌های مختلف در گفت‌وگو با اعضای هیئت‌امنای کمیته امداد خبر از تدوین سند سیاست‌های عزل و نصب در این نهاد داده و از مدون سازی سازوکار این مسئله سخن گفتند ولیکن آنچه دارای اهمیت است، یک اقدام فوری برابر نصب نادرست است.

با توجه به انتصاب اعضای هیئت‌امنای مورد وثوق نظام و رهبری و همچنین تحرکات مثبتی که اخیراً از مدیریت جدید کمیته امداد شنیده می‌شود، انتظار می‌رود یک اقدام انقلابی در این مسئله صورت بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • علی ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    اسم چیه
  • محمد ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    چرا از مردم مایه میذارین؟ لطفا از طرف خودتون حرف بزی
  • محمد ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    تیترتون خیلی بد بود من اول فکر کردم فرد حاشیه دار مد نظر خبر مهندس فتاح است
  • ناشناس ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    آقای مشرق نیز شما به عنوان یک رسانه انقلابی چرا کامنت ها رو درج نیمکنی؟ ايشون و تیمشون مرکز تحت مدیریتش رو به خاک سیاه نشاندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس