ADM دانلود منیجری فوق العاده‌ایست برای دانلود هر گونه فایل صوتی، تصویری، فشرده و ... از اینترنت که توسط گوشی موبایل با امکان چند قسمت کردن فایل برای دانلود سریعتر می‌باشد.

 به گزارش مشرق، یکی از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت حرفه ای و پیشرفته بر فایل های دانلودی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۶ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارین و برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به شمار می رود. این نرم افزار را از نظر امکانات می‌توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشیتان می‌توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل‌های خود نمایید. محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد که آن را به تمام افرادی که به دنبال یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته هستند، پیشنهاد می دهیم.

مزایا:

سرعت بالا در ذخیره سازی
تقسیم فایل در حال دانلود تا 9 قسمت جهت سرعت بخشیدن بیشتر به دانلود
قابلیت دانلود در حالت مینی مایز
زمان بندی فایلهای دانلودی
قابلیت رزیوم حتی بعد از قطع شدن ارتباط و یا ریستارت کردن برنامه
هماهنگی با اکثر مرورگرها
دسته بندی فایل های دانلود شده
ایجاد یک فضای خالی به اندازه حجم فایل دانلودی برای تسریع دانلود

برای دانلود این نرم‌افزار از لینک زیر استفاده کنید.

بهترین برنامه‌ مدیریت دانلود با قابلیت توقف و ادامه برای اندرویدبهترین برنامه‌ مدیریت دانلود با قابلیت توقف و ادامه برای اندرویدبهترین برنامه‌ مدیریت دانلود با قابلیت توقف و ادامه برای اندروید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس