کد خبر 434129
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه در جریان درگیری با تروریست‌ها در جنوب این کشور سلاح‌های اسرائیلی از آنها کشف کردند و تعدادی از آنها را نیز کشتند.

به گزارش مشرق،‌ در دمشق گفت که نیروهای ارتش سوریه سلاح‌های ساخت رژیم اسرائیل را از تروریست‌ها مصادره کرده و دهها نفر از آنها را در منطقه درعا و حومه آن کشته‌اند.

این منبع نظامی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سوریه گفت: ارتش سوریه سلاح‌های ساخت اسرائیل در منطقه درعا در جنوب سوریه مصادره کرد.

وی افزود: این امر بعد از یک عملیات نظامی صورت گرفت که در جریان آن ده‌ها تروریست کشته و هفت تروریست دیگر وابسته به گروه جبهه النصره به اسارت درآمدند. این امر در سایه اعلام اتاق "عملیات اردن" در ناکامی خود در نبرد موسوم به "طوفان جنوب" صورت گرفت که هدف از این نبرد، سیطره کامل بر شهر درعا بود.

انهدام انبارهای سلاح تروریست‌ها در حومه درعا

این منبع تصریح کرد: ارتش سوریه دو انبار سلاح و مهمات تروریست‌های جبهه النصره در دو منطقه ابطع و طفس در ریف درعا را منهدم کرد. این نیروها همچنین تلاش گروه‌های تروریست برای نفوذ به محله النشیه در درعا البلد را خنثی کرده بیش از 20 تروریست را به هلاکت رساندند.

150 تروریست در منطقه «درعا» در جنوب سوریه کشته شدند

شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد که 150 نفر از تروریست‌ها در اولین روز حمله آنها به منطقه درعا در جنوب سوریه کشته و بیش از 200 نفر دیگر زخمی شدند که این تعداد در 48 ساعت گذشته در این منطقه کشته شده‌اند. 

کُردها عناصر داعش را از کوبانی بیرون راندند

مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضان اعلام کرد که مبارزان کرد عناصر گروه تروریستی داعش را از شهر مرزی عین العرب (کوبانی) بیرون رانده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس