کد خبر 433971
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

نشست امروز بازیکنان و کادر فنی استقلال با مدیریت این باشگاه با استقبال چشمگیر نمایندگان رسانه‌های گروهی توأم شد.

به گزارش مشرق، در حالیکه قرار است از ساعت 11 الی 11 و 30 دقیقه نشست بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال با بهرام افشارزاده در محل این باشگاه برگزار شود رسانه‌های گروهی از این اتفاق استقبال چشمگیری به عمل آوردند. خبرنگاران مختلف و عکاسان از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و همچنین شبکه‌های مختلف تلویزیونی در مقابل ساختمان باشگاه استقلال حضور دارند.

*آتیلا حجازی بعد از نشست خود با بهرام افشارزاده بعد از دومین جلسه‌اش با این باشگاه توافق نکرد و همه چیز را به روزهای آینده موکول کرد.

*حمید عزیززاده مدافع اسبق تیم استقلال برای دریافت مطالبات خود به محل این باشگاه آمده و مقابل نگهبانی این مجموعه نشسته است. جالب اینجاست که برخی از بازیکنان به محض دیدن وی با وی خوش و بش می کنند.

*حنیف عمران‌زاده هنگامی که وارد ساختمان باشگاه استقلال شد با تعجب سوال کرد اینجا چه خبر است؟ آیا کسی فوت کرده است؟ او بعد از این اتفاق با عزیززاده خوش و بش کرد و راهی دفتر افشارزاده شد.

*آتیلا حجازی به هنگام خروج از محل باشگاه استقلال با مسعود مژدهی پیشکسوت این باشگاه برخورد جالب توجهی داشت و برای دقایقی با او به صحبت پرداخت.

*تاکنون وحید طالب‌لو، میلاد فخرالدینی و حنیف عمران‌زاده از جمع بازیکنان تیم استقلال برای جلسه به دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال رفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس