رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: بزرگترین پاداش برای تیم ملی والیبال ایران همین شور و شوق و خوشحالی مردم است.

پاداش ملی‌پوشان والیبال ایران در صورت صعود
به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در خصوص برد تیم ملی کشورمان مقابل لهستان از سری رقابت‌های لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: به خوبی و پیش از آغاز این بازی می‌دانستیم که دیدار سختی مقابل لهستان قهرمان جهان در پیش داریم. متاسفانه مصدومیت مجتبی میرزاجانپور در ست اول بازی کار دست تیم ما داد اما بچه‌ها با همت و غیرتی که داشتند یک برد دیگر را به کارنامه خود اضافه کردند و یک قدم دیگر به صعود نزدیک شدیم.

وی با بیان اینکه هواداران امروز کولاک کردند، گفت: دست تک تک این هواداران را می‌بوسم، به چنین مردمی که 6 ساعت و نیم در سالن حضور داشتند و ایران را تشویق کردند غبطه می‌خورم و از همه آنها تشکر می‌کنم و یک عذرخواهی بزرگ از آنها به سبب آنکه نتوانستیم از این مردم عزیز پذیرایی کنیم، می‌کنم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران اظهار داشت: احساس می‌کنم بازی آینده کمی برای ما راحت‌تر خواهد بود چرا که فشار بازی نخست و بحث صعود کمتر شده است. این برد را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از آنها خواهش می‌کنم که روز یکشنبه هم ما را تنها نگذارند و فرزندان خودشان را مورد حمایت قرار دهند.

داورزنی در خصوص حضور هدایتی در رختکن تیم والیبال و اینکه آیا او به والیبالیست‌ها پاداشی داد، گفت: ایشان قول دادند که تیم در صورت صعود به مرحله بعد پاداش خوبی دریافت خواهد کرد. آقای هدایتی قبلا هم و در مسابقات قهرمانی جهان پاداش خوبی به والیبالیست‌ها داده‌اند، البته دولت هم مصوب کرده است که پاداش بچه‌ها برای رقابت‌های قبلی داده شود. اصلاحیه‌ای در مصوبه قبلی صورت گرفت و به هر کدام از بازیکنان نفری 70 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

وی گفت: اگر تیم به مرحله بعدی صعود کند دولت به تعهد خود عمل می‌کند و وزارت ورزش و جوانان هم کارهای لازم را انجام خواهد داد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران یادآور شد: آقای هدایتی رقمی را مشخص نکردند اما گفتند که پاداش خوبی به بچه‌ها خواهند داد اما این را فراموش نکنید که بزرگترین پاداش برای تیم ملی والیبال ایران همین شور و شوق و خوشحالی مردم است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    نوش جانشون .دل مردم رو شاد کردن .مثل بعضیا پول نمبگیرن که گوام توو گروهشون اول باشه
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    با تشکر و احترام به مسئولین زحمت کش و لایق فدراسیون والیبال و ضمن تایید اینکه بزرگترین پاداش رضایت و عشق و علاقه مردم به قهرمانان است یادوآوری این نکته لازم است که پاداش ذکر شده یک پاداش معنوی است و لذا برای قدردانی پاداش ماد یبسیار اهمیت دارد و کمتر از پاداش معنوی نیست . لذا با توجه به عظمت کار این قهرمانان لازم است پاداشی مادی و درخور ایشان به ایشان پرداخت گردد . کافی است که فقط بخشی از میلیاردها پولی که در فوتبال غارت می شه و نامشروع توزع می شه و هیچ فایده ای هم نداره به والیبال و کشتی و کاراته و بکس و وزنه برداری و تکواندو و دهها رشته دیگه داده بشه
  • اکبر ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خسته نباشی مرد بامدیریت عالی شما و بازی غیرتمند بلندقامتان هیچ میدانید مردم را دراین زمان که ازنظراقتصادی وناراحتی درمورد فدراسیون فوتبال و بازیکنان میلیاردی آن وگرفتن حقوقهای آنچنانی دل مردم راچقدر شاد کردید خوشا به همتتان
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    هدایتی عشقه ....
  • فرهاد ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    برای فوتبالیستهای که آبرو برای کشور نگذاشتند چی؟ برای اونها هم همین پاداش کافیه ؟
  • بهزاد ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    فقط بلد هستيد به فوتبال پاداش بديد مردم خودشان ميفهمند واليبال باعث افتخار ايران هست
  • سیما ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 0
    نوش جونشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس