تیم ملی والیبال ایران در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال موفق شد میهمان خود لهستان را که عنوان قهرمانی جهان را یدک می کشد در سالن آزادی تهران مغلوب کند.

پیروزی ایران بر لهستان در ماراتن سه ساعته/ شاگردان کواچ به قهرمان جهان هم رحم نکردندبه گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در نهمین بازی خود در لیگ جهانی والیبال موفق شد با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود لهستان را در سالن آزادی تهران شکست دهد. (فیلم خلاصه دیدار ایران و لهستان را در اینجا ببینید)

تیم ایران ست نخست این بازی را 25 بر 21 برنده شد اما دو ست بعدی را لهستانی‌ها به ترتیب با امتیازات 25 بر 23 و 25 بر 21 برنده شدند. در ست چهارم ایران بازی برتری را ارایه کرد و 25 بر 16 حریف خود را پشت سر گذاشت تا کار به ست پنجم کشیده شود که این ست سرنوشت ساز را تیم ایران 15 بر 11 به سود خود خاتمه داد تا تیم کشورمان برنده این ماراتن 3 ساعته  والیبالی باشد.
سرمربی صرب تیم ملی والیبال ایران برای شروع بازی نخست خود مقابل لهستان از ترکیب همیشگی یعنی مجتبی میرزاجان‌پور، میلاد عبادی‌پور، محمد موسوی، عادل غلامی، سعید معروف، شهرام محمودی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. بازی با سرویس بازیکنان لهستان که البته به تور خورد، شروع شد.

شاگردان‌کواچ به قهرمان‌جهان هم رحم نکردند/ پیروزی ایران بر لهستان در ماراتن سه ساعته +جدول
 بازیکنان تیم ایران با حمایت تماشاگران خودی و سرویس‌های هدفداری که به زمین حریف زدند در ست نخست تیم برتر میدان بودند به طوری که هر دو وقت استراحت فنی در امتیازهای 8 بر 5 و 16 بر 13 به سود بازیکنان ایران به دست آمد. مصدومیت مجتبی میرزاجان‌پور در این ست و انتقال او به رختکن،‌ مهم‌ترین اتفاق این ست بود. فرهاد قائمی جای او را در ادامه بازی گرفت. ست اول با نتیجه 25 بر 21 به سود شاگردان کواچ تمام شد.

شاگردان‌کواچ به قهرمان‌جهان هم رحم نکردند/ پیروزی ایران بر لهستان در ماراتن سه ساعته +جدول

تیم لهستان، ست دوم را بسیار بهتر شروع کرد و در همان ابتدا 3 بر صفر از ایران پیش افتاد. حملات بازیکنان لهستان در این ست موثرتر از بازیکنان ایران بود و علاوه بر این آنها توانستند دفاع روی تور خوبی مقابل اسپک‌های مهاجمان ایران انجام دهند. بازیکنان ایران در این ست 21 امتیاز از حمله، 6 امتیاز از دفاع، 4 امتیاز از سرویس و 17 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. بازیکنان لهستان نیز  26 امتیاز از حمله، 5 امتیاز از دفاع و 13 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند. این ست با نتیجه 23 بر 25 به سود لهستان تمام شد.

در ست سوم، دفاع خوب بازیکنان لهستان در کنار اشتباهات پرشمار شاگردان کواچ دست به دست هم داد تا نتیجه ست 25 بر 21 به سود تیم لهستان رقم بخورد. لهستانی‌ها در این ست به خوبی از توپ‌های برگشتی استفاده کردند.

شاگردان‌کواچ به قهرمان‌جهان هم رحم نکردند/ پیروزی ایران بر لهستان در ماراتن سه ساعته +جدول
در ست چهارم، مجتبی میرزاجان‌پور به جای خود برگشت و فرهاد قائمی به نیمکت ذخیره‌ها اضافه شد. با بازگشت او قدرت حملات ایران به مراتب بیشتر شد و با رسیدن دریافت‌های اول مناسب‌تر به دست سعید معروف  در برخی موارد، مهدی مهدوی، امتیازات بیشتری از حمله نصیب بازیکنان ایران شد. نتیجه این ست یک طرفه و جذاب، 25 بر 16 به سود ایران شد.

در ست پنجم دو تیم پا به پای هم امتیاز گرفتند. گزارشگر تلویزیون لهستان که در سالن آزای حضور داشت بارها به جو این سالن اشاره کرد و گفت که تیمش در یک جهنم واقعی بازی می‌کند. فریادهای معروف بر سر داور دوم این بازی که اصرار داشت او سر جای خودش حور داشته باشد  با سرمربی حریف صحبت نکند از صحنه‌های دیدنی این بازی بود.  تیم ملی ایران در این ست با نتیجه 15 بر 11 برنده شد تا  تعداد پیروزی‌هایش به 5 در مقابل 4 شکست برسد.

تیم های ملی والیبال ایران و لهستان روز یکشنبه آینده نیز از ساعت 21 برای چهارمین بار در لیگ جهانی 2015 در سالن آزادی تهران به مصاف هم می روند.

این دو تیم در دور رفت دو بار در لهستان با یکدیگر دیدار داشتند که لهستان موفق به دو پیروزی 3 بر 1 و 3 بر 2 مقابل ایران شد. ایران نیز نخستین امتیازش را در لیگ جهانی امسال با گرفتن دو ست در خانه لهستان بدست آورد.

تیم ملی والیبال ایران که در دو هفته قبل چهار پیروزی ارزشمند و مقتدرانه برابر آمریکا و روسیه کسب کرده بود، انگیزه زیادی داشت تا در این مسابقه علاوه بر گرفتن انتقام باخت از لهستان، نوار پیروزی های خانگی خود را ادامه دهد که همین طور هم شد.

لهستان که سال گذشته عنوان قهرمانی رقابت‌های جهان را از آن خود کرده بود یکی از کشورهای صاحب سبک در والیبال به شمار می‌رود که مردمش علاقه زیادی به این ورزش دارند. این تیم یک مدال طلای المپیک و دو طلای قهرمانی جهان و یک طلای لیگ جهانی را در کارنامه دارد.

در دیگر دیدار این گروه آمریکا با نتیجه 3-0 برابر روسیه به برتری رسید و به صدرنشینی خود ادامه داد.

جدول رده بندی گروه B


تيم امتياز مسابقات جزئيات نتايج ست پوئن
بازی برد باخت 3
0
3
1
3
2
2
3
1
3
0
3
برده باخته معدل برده باخته معدل
1 آمریکا 20 9 7 2 2 4 1

2 21 12 1.750 776 709 1.094
2 لهستان 17 9 6 3 1 2 3 2 1
23 17 1.353 887 853 1.040
3 ایران 15 9 5 4 3 1 1 1 3
20 15 1.333 785 766 1.025
4 روسیه 2 9 0 9


2 3 4 7 27 0.259 700 820 0.854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ArslAN ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    تبریک به تمام ایرانیان
  • مسعود ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مثل همیشه یک کلام دمتون گرم پرچمتون بالاس
  • رضا از مشهد ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مُردیم تا بردیم دمشون گرم
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بعد از حضور بازیکنان تیم ملی امریکا در سفره خونه و کشیدن قلیون و بعدش هم باخت به تیم ایران پیام مربی تیم والیبال آمریکا به اعضای تیم لهستان . . . . . . . دوسیب آلبالو نکشین سنگینه
  • امیر تبریز اوغلی ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    یک سوال.... امریکا که از لهستان قوی تره.. چی شد که ما به راحتی تونستیم امریکا رو ببرینم. ولی برابر لهستان به سختی؟هنوزم شک دارین که شکست امریکا با برنامه بوده؟؟؟؟
  • مسعود ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مثل همیشه یک کلام دمتون گرم پرچمتون بالاس
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    باید بازی بعدی حتما ۳ امتیاز را بگیریم و نگذاریم کار به ست پنجم بکشد!
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    وای نفسمون گرفت ماشالله بچه ها
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ایولااااااااااااااااااا هو .هو .هو
  • کوروش ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    این پیروزی شیرین رو به اونی که دو برد ایران مقابل آمریکا رو به دلیل خستگی بازیکنان آمریکا اعلام کرده بود و گفته بود پیروزی علت فنی نداشته تسلیت عرض میکنم و امیدوارم غم آخرش نباشه.خخخخخخخخخخخخخخ
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خیلی سخت بود افرین به غیرتتان
  • رضا ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ایول شیرمردان ایران غوغا کردید
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    شما به تیمی 2 ست رو دادید که نه امتیاز آورترین بازیکن مسابقات رو در اختیار داشت ونه پاسور اصلیش رو به عنوان یه ایرانی بی طرف و منطقی لهستان فوق العاده بود اگر در ست چهارم آن اشتباهات بچه گانه را نمی کرد قطعا تیم ایران رو 3 بر 1 می برد در بازی دوم این نتیجه جبران خواهد شد
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خیلی بد بردیم باید گیم دوم بهتر بازی میکریم تا کار به این سختی نرسه.
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    حال نداد.
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خیلیییییییییی عالی خوب روشونو کم کردیم
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    وای جونمون در اومد توی سه ست اول نه تیممون مثل بازی با امریکا بود نه تماشاگرا وگرنه 3-0 زده بودیم
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    چه جنجالی ام راه انداخته بودن
  • میثم ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    این برد هدیه خدا در این ماه عزیز بود.وقتی میرزاجان پور از ست 4 اضافه شد و کاپیتان معروف یک تنه حق مارو گرفت یعنی خدا با ماست.
  • ArslAN ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اگه شما هم چند پک قلیون بزنی به رگت میفهمی چجوری امریکاییا باختن!!!
  • کوروش ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    امیر تبریز اوغلی!چه با برنامه بوده،چه نبوده ایران برده.پس بسوز
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آهو نمیشوی به این جست و خیز گوسفند
  • مصطفی ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دمه همه بچه ها گرم ولی یه نکته که شاید کسی بهش توجه نکرد و اونم پرچم کشورمون تو اول بازی وقتی داشت سرود ملی خونده میشد از این پرچم های ساخت چین بودش که آرم الله اکبر روش به صورت خط میخی بود
  • احسان ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آقا این تشویق ما باید شیوش عوض بشه یه طوری شده داور صدای داورو نمیشنوه.خب صبر کنن داورا باهم حرفشون رو بزنن بعدا دوباره سر و صدا کنن.باور کنین این شیوه ی تشویق وجه ی ما رو خراب میکنه ها!نمیکن این طوری تشویق نکنن ولی دیگه وقتی داورا به مشکل بر میخورن چرا داد و فریاد میکنن.یه لحظه آرامش یا حتی کاهش صدا بعدا دوباره انفجار مشکلی پیش نمیاد که
  • hassan ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    هر چند دلمون و با همه افطاری که خوردیم با بازیشون تو دهنمون آوردن که توی سوم مجبور شدم کانال تلویزیون رو عوض کنم ولی آخرش از شدت شادی ورزش می کردم از بس که بلند شدم نشستم پدرمون و درآوردید تابردیم دمتون گرم غرورشون و شکستید
  • شهاب در پاسخ به کوروش ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    عزیزم درسته این بازی رو بردید اما نه تیم شما تیم بود و نه بردتون چسبید اگه در امتیاز 11 بر 9 داوری به نفعتون نبود که شما الان داشتید گریه می کردید در ضمن تیم لهستان فوق العاده بود مخصوصا در ست دوم و سوم اگه ،اگه در ست چهارم اون اشتباه بچه گانه رو نمی کردند الان تیم محبوب شما ( ایران )رو سه تایی کرده بودند
  • hassan ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خسته نباشی دلاور دم تماشاچی ها گرم که کرشون مرده بودند. بیست بیست بود باز هم تکرار کنید
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اون ماراتن نوشتن دیگه چیه ماراتن خیلی نمادی خوبی هم هست واسه ایرانیا
  • کوروش ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    آخی الان دیگه داور رو بهونه کردی؟داور کجاش مشکل داشت؟ویدیو چک دیگه اشتباه نمیکنه.برد به شما نچسبید.شما در جایگاهی نیستید که بگید برد به کی نچسبیده.در ضمن اگه لهستانت تیم بود به قول شما اون اشتباه بچه گانه رو تو ست چهارم نمیکرد.بشین از الان یه بهونه برای بردهای ایران در بازی برابر روسیه پیدا کن.راستی یه بهونه هم برای بردهای ایران در لیگ جهانی گذشته پیدا کن.اگه هم تونستی بهونه ای برای کل بردهای ایران در تمام بازی هایی که انجام داده پیدا کن.الان فقط شما و عرب ها از برد ایران دارن میسوزن.برو تو بغل عرب های عزیزت و گریه کن!
  • ArslAN ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    یعنی شما ازباخا ایران خوشحال میشدی؟ عجب آدمایی داریما
  • کوروش ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    شهاب خان!احتمالا تیم محبوب شما کشورهای عربی هستند!عرب های عزیزت بازی بعدیشون تو لیگ جهانی با کدوم تیمه؟خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سوختی منافق؟
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اتفاقا خیلی ام حال داد بازی باید هیجان داشته باشه
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    حواستون که هست اگه بازی بعدی رو ببازیم تقریبا حذفیم!!
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اتفاقا بردمون خیلی چسبید اون امتیازم مال ما بود نیاز نبود که داور بهمون بده تیم محبوبمونم ایشالله فردا سه امتیازو میگره
  • هادی ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    شما کجایی هستی؟ احتمالا از این پان مان‌‌ها تشریف داری؟
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خوب فابیان که ست اخر به زمین اومد پس چرا نتونست کاری کنه؟
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    می بینیمو تعریف می کنیم منتظر بازی یک شنبه می مونیم امیدواریم با تمام قوا بیان که دیگه حرفی ام توش نباشه
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خسته نباشید. ولی بازی دادن افراطی و متعصبانه به برخی بازیکنان کار دست تیم خواهد داد. اگه اشتباه نکنم عبادی پور حتی یک امتیاز هم بیرون نرفت و در برخی لحظات اشتباهات کشنده ای داشت. متأسفانه کواچ یک ایراد بزرگ دارد و آن هم تعصب روی برخی بازیکنان و بیگانگی با تعویض است. ولی خیلی مرد هستند. دست همه شون درد نکنه. زنده باد ایران
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اقا مهم اینه که ما بردیم. تمام
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ایرانی هستی؟ اخه اگه ایرانی بودی نمیگفتی " درسته این بازی رو بردید"
  • عباس ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خیلی زود کیفول نشید. اگه بازی بعدی رو ببازیم تقریبا حذفیم. آمریکا= 8برد(7برد تا حال + 1برد احتمال زیاد برابر روسیه) و 23 امتیاز -صعود لهستان=9برد(6برد تا حالا+1برد پس فردا + 2برد احتمال زیاد مقابل آمریکا) و 23-26 امتیاز - صعود ایران= 7 برد (5برد قبلی+ 2برد احتمالی مقابل روسیه) 21-22 امتیاز
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ببخشید میشه بگی شما اهل چه کشوری هستی
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ما حتی اگه ببازیمم گریه نمی کنیم چون بچه هامون با تمام وجود بازی می کنن و اینه که مهمه
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    پیشنهاد: داورها میتونن از قیف استفاده کنن ( سر قیف در دهان گوینده و ته قیف در گوش شنونده)
  • روح الله ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    لهستان(قبل از بازی): ما حق هسته ای ایران را کاملا به رسمیت میشناسیم!!!
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    حالا تا بازیه بعد خدا بزرگه ایشالله که می بریم
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خوب واسه خودت پیش گویی می کنی از کجا معلوم که لهستان دو تا بازی مقابل امریکا رو ببره نکنه علم غیب داری
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    حالا شاید ما بردیم شما از الان نفوس بد میزنی
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اصلا به این روسیه هیچ امیدی نیست
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بی غیرت
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دمت گرم
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    میشیم مطمئن باش ما یه روزی قهرمان میشیم
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اگر این تیم را 0-3 هم می بردیم باز توجیه دیگری میکردی مشکل,عدم اعتماد به نفس و باور نداشتن به نیروهای خودی است
  • شهاب در پاسخ به کوروش ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    من نه عربم و نه اون قدر نفهمم که خودمو با عربهای از خدا بی خبر حاشیه ی خلیج یکی کنم من فقط از واقعیاتی که در میدان ورزش اتفاق می افتد صحبت می کنم شما بحث و لطفا سیاسیش نکن من می گم تیم شما تو این بازی و تو بازی قبل (با توجه به آنالیز دقیق و آمار های موجود)ضعیف بازی کرد شما قبول نداری خوب مثه بچه ی آدم بگو قبول ندارم چرا منو به عرب بودن متهم می کنی؟ در ضمن در امتیاز 11 بر 9 هیچ وقت از ویدئو چک استفاده نشد نمی دونی برو بازی رو یه بار دیگه نگاه کن
  • ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    امیدی که نیست فقط رواعصابه هی داره میباخه
  • پسرترک ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    این پیروزیو به تمام هموطنان تبریک میگم لهستان ازامریکا ضعیفتره ولی چون این بازی حکم مرگ و زندگیو براش داشت بازی گره خوردوگرنه قدرت تیمها درمراحل بعد ودرزمین بی طرف مشخص میشه به دوستانیم که دائما میگن شانسی بود عرض کنم که ما از پارسال روسیه برزیل امریکا لهستان ایتالیا روچند باربردیم یعنی همه ی اینا شانسیه وچهارم شدن ما درایتالیا هم شانسیه؟؟!! انشاالله به دوربعد صعود خواهیم کرد
  • احمد ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    جنابعالی کارشناس داوری هستی؟ اگه از مسائل فنی سر در میاری با دلیل فنی بگو چرا اون امتیاز را نباید به ایران می دادند به عبارت دیگر شما خلافشو ثابت کن... تو بازی قبل هم ایران آمار بهتری داشت و حتی سرمربی آمریکا هم در مصاحبه خود به این واقعیت اذعان کرد... شاید شما ایرانی باشی ولی مشکل بی غیرتی ووطن فروشی حاد داری دلیلشم واضحه چون میگی تیم شما ، و هم به جای خلیج فارس میگی خلیج
  • علیرضا ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    فک کنم ایشون افغانی باشن وگرنه نمیگه تیم شما پس بی غیرتا بسوزین دم همه شما با غیرتا گرم جانم فدای وطنم
  • ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    نه عزیز. با باخت حذف نمیشیم کار لهستان جلوی امریکا اونم توی خود امریکا خیلی سخته و بعید به نظر میرسه که بتونه از امریکا ببره ما هم انشالله اگر هر دو مسابقه جلوی روسیه رو ببریم راهمون هموار میشه
  • ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اونوقت واقعیت اینه که امتیاز مال لهستان بود!!!!!!! اقای واقع بین با کدوم دلیل
  • ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    حالا شما چرا نیمه خالیه لیوانو می بینی شاید ما بازی بعدیو بردیم روسیه رم بردیم امریکام لهستانو زد
  • ایرانی قهرمان ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    نه فقط ایرانیا.بلکه خیلی از ملت آسیا از اینکه یکی از نماینده های آسیا داره همه قهرمانارو میکوبه غرق شادی میشن.آخه بدبخت ببازه بهت چی میرسه.خیلی حقیری.
  • ایرانی قهرمان ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مشرق چجوریه که کامنتای این منافق وطن فروش ثبت میکنی؟؟؟حالا دستت با منافقا تو یه کاسه ست؟؟؟؟؟!مرااااقب باش مشرق در کمینن دم گوشمون.میدونی چیه.شهاااااب!!!فکر کردی جلوی افغانستان بازی کردیم یا جلوی تیم امارات که اونا دست و پا بسته وایسن یه جا و از امتیاز 1تا25و درو کنیم؟؟؟؟اگه از برنامه ریزی.از قدمت هرتیمی.از قدرت هر تیمی.از تجربه بازیای مهم هرتیمی.خبر داشتی در حد ناقص.اگه میدونستی ما بی تجربه ترین بازیکنا.کمترین امکانات و داریم تازه چندساله سرپا شدیم.افتخار میکردی حتی به باخت 3-2جلوی اونا.ولی تو احیانا یکی از اونایی ک با افتخار از باخت جلو آرژانتین تو جام جهانی فوتبال حرف میزدی.هههههه بسوووووز بچه جون بسوووووووز که والبال غیرت داره.حمایت مردم و داره.واستعداد بازیکناشو.پس به اون سرنوشتی که تو دلت میخواد دچار نمیشیم.
  • شهاب ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    من افغانی هم نیستم بالا هم گفتم یه ایرانیه بیطرفم من دارم منطقی حرف می زنم اون وقت جواب شما ایرانی ها به جای منطق توهین و نا سزاست اینکه می گم شما دریافت اولتون خوب نیست این وطن فروشی است؟ اینکه اسپک زدنتون ضعیفه !(برید ببینید در اسپک زدن و دریافت و سرویس در رده ی چندم لیگ هستید )اینکه خیلی کم از توپ های برگشتی استفاده می کنید کجاست وطن فروشی است اگه شما راست می گید و ادعای قدرتمند بودن رو دارید از صمیم قلب دعا می کنم این قدرت رو در مرحله ی بعد تو یه زمین بی طرف (برزیل) نشون بدید یا همین مسابقات پیش رو (جام جهانی ) تا برای من بی غیرت و وطن فروش !!! هم قدرت شما اثبات بشه در ضمن راجع به لفظ خلیج هم از همه ی شما ایرانی ها عرض خواهی می کنم خلیج فارسسسسس
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خلیج فارس
  • هوادار غفور ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    تو این بازیم غفور و نیاورد با این که تو ست سوم شهرام محمودی خیلی خراب کرد... تو رو خدا غفور و بیاررررررر...
  • کوروش ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اون آنالیزها رو بزار در کوزه و آبش رو بخور.اون امتیاز هم مال ما بود و من زیر بار حرفت نمیرم!
  • خليج؟ ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    شما اگر ايراني بودي مي نوشتي خليج فارس نه خليج
  • هوار دار ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خدا به بازیکنان عمر و سلامتی بده و خدا به ان ها کمک کنه در بازی بعد با لهستان پیروز بشود
  • حمید ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    یکی از دلایلش این بود که والیبال توی آمریکا پرطرفدار نیست و جو ورزشگاه برای اونها کاملاً عجیب بود. اما این جو برای لهستانیا کاملا عادیه.
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    لهستانی ها بنا به تجربه پارسال، چند روز زودتر امومدن تهران تا مشکل آب و هوا و ارتفاع زیاد براشون عادی بشه. ولی امریکا یه کله اومد ایران و ساعت بدن ورزشکاراش رو نتونست تنظیم کنه.
  • شهاب ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    باشه دادا اون امتیاز ماله شما اصلا شما بهترین تیم جهان ،خوب شد ؟! من فک کردم شما ایرانی ها منطقی هستید و انتقاد پذیر اما اشتباه فکر می کردم متاسفم در کشور ی زندگی می کنم که ساکنانش به خاطر یه بازی والیبال به همنوعشون هرچی که دلشون می خواد می گن اینکه من منتقد بازی تیم والیبالتون هستم شدم منافق ،وطن فروش ، بدبخت،بی غیرت ؟
  • اسی خطر ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    جهنم آزادی برای رقبا . . .
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    فقط ست چهارم در شان ایران-لهستان بود
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دیشب یک عده سو استفاده کن تا سحر خواب رو از چشم ما بردن خواهشا برخورد کنید
  • کوروش ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    هیچ کس شما رو مجبور نکرده که این جا زندگی کنی شهاب خان!هیچ کس هم برای جنابتان نامه ی فدایت شوم نفرستاد مه تشریف بیارید ایران.انتقادهای کاملا مغرضانه ای دارید
  • کوروش ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بیخود مظلوم نمایی نکن شهاب خان!راستی اگه ایرانی هستید چرا میگی شما ایرانی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    هه افغانیه موافقم احتمالا کارگره افغانیه از اینا که تو صندوق عقب ماشین قاچاقی میان ایران و اولم میرن میدون آزادی عکس میگیرن و با افتخار برای هم وطناشون میفرستن که من ایرانم
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    شما ایرانی ها؟؟؟ خوب رو راست بگو کجایی هستی
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دادا ؟؟؟؟
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    شهاب جان حالت خوب نیست برو استراحت کن روزه هم نگیر چون قبول نیست
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بابا منطقی مارو کشتی با این منطقت
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    تو اگه ایرانی هستی چزا میگی تیمتون خب بگو تیممون اونوقت کسی ام کاری بات نداره هرچقدر هم می خوای انتقاد کن
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دیشب چند نفر قاطی مردم بودن که فکر کنم اصلا نمیدونستن والیبال بوده فقط می دونستن باید جفتک بندازن اونم تا صبح
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ناشناس 00:57 یاد این افتادم: من میدونم.... ما مغلوووب میشیم! امیدوار باش بابا
  • mshia ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اخوی شما برو امار بازی رو نگاه کن میفهمی ما بهتر بازی کردیم
  • احمد ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    آقا شهاب شما مشکل آلزایمر داری؟ مگه تیم روسیه قهرمان المپیک 2012 را در مسکو شکست ندادیم؟ مگه زمان ولاسکو تیم کوبا را توی هاوانا شکست ندادیم؟ هر کودکی می فهمه که یک تیم در زمین خودش بهتر بازی میکنه و عواملی مانند اختلاف ارتفاع و خستگی در نتیجه اثرگذاره ... شما خجالت نمی کشی برد مقابل قهرمان جهان را به چالش می کشی؟ با وجود اینکه تجربه ما نسبت به لهستان بسیار کمتره؟ ایران تازه وارد عرصه قدرت در والیبال جهان شده تا همین دو سه سال پیش ما یک قدرت آسیایی بودیم در ضمن در همین ورزشگاه آزادی ما شکستم خوردیم هم مقابل صربستان وهم مقابل آلمان... ناظر فدراسیون جهانی هم در سالن حضور داشت پس برد ایران هیچ شبهه ای نداشت ... اگه کارشناس والیبال هستی کامل خودتو معرفی کن تا سایر کارشناسان والیبال دنیا که ایران را قدرت جهانی در این رشته می دانند از شما!!! چیز یاد بگیرندحتی سرمربی لهستان هم ایران را یک قدرت در والیبال دنیا می داند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس