کد خبر 433756
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

دادگاه عالی آمریکا اعلام کرد زوج‌های همجنس‌گرا حق دارند در تمام ۵۰ ایالت این به صورت رسمی ازدواج کنند.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس، دادگاه عالی آمریکا اعلام کرد زوج‌های همجنس‌گرا حق دارند در تمام 50 ایالت این به صورت رسمی ازدواج کنند.

با وجود آنکه برخی ایالت‌های آمریکا مانند آریزونا و آلاسکا ازدواج همجنس‌گرایان را قانونی اعلام کرده بودند اما شمار کثیری از مردم آمریکا با ازدواج همجنس‌گرایان مخالف هستند.

تظاهرات‌هایی نیز علیه همجنس‌گرایی در آمریکا برگزار شده بود اما دادگاه عالی آمریکا نیز اعلام کرده بود موضوع ازدواج همجنس‌گرایان با قانون اساسی را بررسی می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    این هم از حقوق بشر آمریکایی خاک بر سرتون که این قدر از نظر فرهنگی وانسانی عقب هستید خدا را شکر می کنیم که اسلام را به ما هدیه کرد.
  • ناشناس ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    این کشور حال آدمو بهم میزنه اه اه .
  • محمد ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    تو رو به خدا داریم با کیا مذاکره می کنیم !!! با یه مشت بدکاره کثیف که انسانیت حالیشون نیست!
  • مهدی ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    به تورات خودشونم پای بند نیستن این حکم تورات این زمان و تورات روابط جنسى بين مردان را جرم شمرده است: ?و با ذكور مثل زن جماع مكن? (لاويان، 18:22). مجازات هر دو طرف اعدام است: اگر مردى با مردى مثل با زن بخوابد، هر دو فجور كرده‏اند؛ هر دوى ايشان البته كشته شوند؛ خون ايشان برخود ايشان است (لاويان، 20:13). همچنين حكم مجازات آسمانى (كارِت) كه به طور عام در لاويان، 18:29 آمده است، شامل حال مرتكبان اين جرم نيز مى‏شود: ?هر كسى كه يكى از اين فجور را بكند... از ميان قوم خود منقطع خواهد شد?. برطبق تلمود، مجازات چنين عملى سنگسار است (سنهدرين، 7:4). بااين‏همه، طفل صغير (كمتر از 13 سال)، از اين مجازات، همانند ساير مجازات‏ها، معاف است (سنهدرين، 54 الف). در كتاب مقدس مواردى چند از رواج اين عمل در ميان اقوام گوناگون و نيز بنى‏اسرائيل ذكر شده است. در سفر پيدايش آمده است كه مردمان شهر سدوم، كه لوط در ميان ايشان ساكن بود، به اين گناه آلوده بودند(60) و چون از لوط خواستند كه ميهمانانش را در اختيار ايشان بگذارند تا به آنان تجاوز كنند، عذاب الاهى نازل شد (پيدايش، باب 19). همچنين گزارش شده كه قوم بنيامين، يكى از اسباط دوازده‏گانه بنى‏اسرائيل، پس از موسى دچار اين عادت زشت شده بودند (داوران، باب 19؛ و نيز: اول پادشاهان، 14: 23).(61)
  • هومن ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ان شاء الله همانكونه كه الله عزو جل از قوم لوط انتقام كرفت از أمريكا هم انتقام مي كيرد و اين خبائث را به اجداد خبيثشان ملحق مي كند و ما هي من الظالمين ببعيد
  • مهسا ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    چي بگم... واقعا فقط ميشه تاسف خورد. انسان چرا اين قدر جاهله آخه... خدايا همه ي مارو هدايت كن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس