شرکت آلماز آنتی بزرگترین شرکت دفاعی روسیه از امضای یک توافقنامه با سازمان تکنولوژی و اختراعات ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، شرکت «آلماز آنتی» بزرگترین شرکت دفاعی روسیه از امضای یک توافقنامه با سازمان تکنولوژی و اختراعات ایران خبر داد.

«الکساندر ودروف» معاون مدیر عامل شرکت آلماز آنتی گفت که براساس این قرارداد دو طرف در زمینه صادرات کالاهای غیرنظامی به بازار ایران موافقت کردند.

وی افزود: در مرحله اول ما به دنبال تبادل اطلاعات و سازماندهی نشستهای مشترک میان شرکتهای صنعتی ایرانی و روسی و مشتریهای بالقوه هستیم.

وی تاکید کرد که ایرانیها بسیار مشتاق تکنولوژی روسیه در صنایع تولیدی و مدیریت فرودگاهی هستند.

شرکت آلماز آنتی در سال 2002 تاسیس شده و ضمن اینکه به صورت مستقل در زمینه همکاریهای فنی و نظامی عمل می‌کند، کالاهای تولیدی شرکت تسلیحاتی دولتی «روزوبورن اکسپورت» را به مشتریهای خارجی تحول می‌دهد.  

این شرکت همچنین سازنده سیستمهای ضد موشکی اس-300 است. ایران و روسیه در سال 2007 یک قرارداد برای تحویل این سامانه به ایران امضا کردند که به دلیل قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران مبنی بر تحریم تسلیحاتی، هنوز اجرا نشده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    والا ما که تو ایران هستیم تا به حال اسم سازمان اختراعات و تکنولوژی ایران رو نشنیدیم!!!!!
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    انتی 2500 رفت تو پاچمون یه بار دیگه بگین مرگ بر امریکا میزنم تو دهنتون هااااااااا شما حقمونو نمیتونین از روسیه بگیرید بعد میخاین با امریکا جنگ بکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    حاجی اگه دسته من بود مجسمتو میدادم میساختم اونم از طلا میزاشتن وسط شهر گل گفتیی
  • محمد ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    من که چشمم آب نمیخوره اس 300 به ما بدن
  • ایران ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    این قبیل سازمانها مربوط به سازمانهای نظامی میشوند و بصورت پوششی برای سازمانهای نظامی کار می کنند البته ممکنه کارهای تحقیقای هم انجام بدن.
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    اکنون که غرب وشرق در یک تقابل جدی قرار دارند هر فرصتی که منافع کشور ما را تامین کند یک غنیمت است بدون اتکا به کشوری خاص شاید بتوان از شرایط جهانی و فرصت ها واهداف مشترک با دیگران بهره برد بخصوص در زمینه های غیر نظامی و اقتصادی فرصت های خوبی شاید پیش روی ما باشد.که نباید غافل شویم.
  • ناشناس ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    آنتی 2500 اگه بره تو پاچه مون باید 100 بار کلاه مون رو بندازیم هوا آخرش اینا در ازای پولی که ازمون گرفتن چند تریلی خمپاره و کلاشینکف میدن!
  • افشین تهران ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اخه کجای این مقاله نوشته انتی 2500؟؟؟همچین میگی پاچمون که انگار جنس بنجول داره میده!!برعکس این نشون میده که ایران بابت لغو شکایت همکاریهای زیادی رو بدست اورده که بصورت ارائه تکنولوژی هست نه کالا و اس300جای خودش رو داره.در مورد امریکا میگیم مرگ بر امریکا تو دهن نوکراش و نوکر نوکراش هم میزنیم و قرار نیست که حق شما رو بقیه بگیرن واداده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس